Infected files zijn geen windows-XP systeem bestanden !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Gescand met Housecall, na wat problemen met de PC,
Housecall heeft deze files als infected aangeduid, maar kan er verder niets mee.
Volgens mij zijn het GEEN windows-XP systeembestanden.

DH.dll staat in C:\windows
tas.exe staat in C:\windows
sk02.exe staat in C:\

Wie kan e.e.a. bevestigen. Voorlopig heb ik ze ge-renamed naar *.old; en dan
maar wat dagen aanzien of de PC al of niet kuren gaat vertonen. Pas dan verwijder ik ze.

Je hoeft de bestandsnamen maar in google in te tikken en je ziet gelijk al dat het of een virus is of een spyware maar ipv dat je dit handmatig gaat verwijderen wat natuurlijk ook wel een oplossing is zou ik toch een goede virusscanner kopen of een gratis virusscanner downloaden.
In het geval van een gratis virusscanner mag je er nooit van uit gaan dat je altijd 100% beveiligd bent want die hebben er natuurlijk niet zon groot team achter staan als bijvoorbeeld Symantec, mcaffee etc etc.

Gratis virus scanners zoals bv AVG en Antivir kunnen je zeker helpen bij het vinden en opruimen van geinfecteerde bestanden.

T.a.v. 100% beveiligd, dat heb je bij de pakketen waarvoor je moet betalen ook niet.
Verder is het bij bv Antivir zo, dat dit het voor particulieren gratis kan zijn, omdat ze hun omzet maken met de verkoop aan bedrijven (uitgebreider pakket uiteraard), maar reken maar dat deze net zo goed is als de bedrijfs versie, anders zouden ze al snel erg slechte reclame voor zich zelf maken.
Geen enkele reden om de niet uit te proberen dus.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan