Infinite-Scroll wordpress

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daantje3

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2011
Hallo allemaal,

Ik heb de infinite-scroll plugin voor wordpress en hij doet het niet.
ik gebruik het thema lightword.
kan iemand helpen?

alvast bedankt!

Hoi Daantje3,
Als iemand zou vragen...
"Ik heb een inbouwradio ABC voor mijn Fiat en hij doet het niet. Ik gebruik het type Fiat 500. Kan iemand helpen?"
... en ik zou verstand hebben van autoradio's, dan zou ik zeggen: Kom maar langs en laat maar zien!
Want het kan een los draadje zijn, of een gesprongen zekering, of een verkeerde antenne, of kapotte speakertjes, of vergeten het contact aan te zetten, of ... enz. enz.

Oftewel: laat maar zien die niet werkende Wordpress-site met thema Lightword en plugin Infinite-scroll. :)
Want waarom iets van een website het niet doet kan ook aan 1001 dingen liggen, en dat kan je zonder de patiënt niet weten.
Heb je een link?

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Sorry, maar ik mag de website niet plaatsen volgens de regels.

Snap ik niet. Welke forum-regel bedoel je?
Of mag het niet van de baas van de site?

Laatst bewerkt:
Het is reclame als hij de website plaatst en dat mag niet. Denk ik :P

Ahoy,
In de forumregels staat:
Het plaatsen van links en/of afbeeldingen met commerciële inhoud, met als doel naamsbekendheid of omzet te genereren, is niet toegestaan.
Dat betekent volgens mij: als het doel niet is "naamsbekendheid of omzet te genereren", dan mag een link wel geplaatst worden.
En als een link bedoeld is om antwoord op een vraag te kunnen krijgen, is dat niet om te link-spammen, dus dan is het o.k., dacht ik. Zo kom ik hier regelmatig links tegen naar sites die een commerciële inhoud hebben. *)

Als hier twijfel over is, kan Daantje3 het altijd aan een moderator vragen (via de dreigende knop "Meld misbruik"). Want de mod's bepalen of iets wel/niet in strijd met de regels is.

Maar ik ben benieuwd wat Daantje3 zelf denkt, als reactie op m'n vragen in nr. #4 hierboven. Daar is na 2 weken nog geen antwoord op. Of misschien is de gevraagde hulp niet meer nodig. ;)

Met vriendelijke groet,
CSShunter
________
*) Behalve als een vraag duidelijk een nep-vraag is, alleen maar om zo'n link te kunnen plaatsen. Maar dat wordt door onze alerte mod's onmiddellijk afgestraft met verwijderen van de link en een slotje op het topic. :)

Ik snap idd ook niet waarom je de concurrent gaat vragen om advies...

Want in wezen vraag jij je vraag aan helpmij.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan