Info gevraagd over internetplusbellen (Planet)

• Onderwerp starter Onderwerp starter brbr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Misschien stap ik over naar Internetplusbellen van Planet (Kpn). Ze plaatsen dan een modem, (KPN Experia Box).
Wie heeft dat thuis staan (ervaring) en wat zijn de voor- en nadelen? Mijn netwerk thuis bestaat op dit moment uit 2 computers die via een router naar de buitenwereld verbonden zijn met ADSL van Planet (comfort).
Gaarne reacties.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik zelf IPB van KPN. Snelheden zijn goed zowel up als down. Helpdesk is ok. De vele bugs die erin het begin waren zijn er nu uit. Beetje afhankelijk voor welk abonnement je kiest en wat je er mee wilt doen. DRaadloos is een drama met de GIGASET108 van Siemens die gebruik ik nu om muziek van mn PC op mn stero af te spelen.

Heb Internet+bellen van Planet Internet (Comfort).

Ben zeer tevreden: nauwelijks last gehad van storingen (behalve die landelijke storing).

Heb niet de slechte ervaring met wireless, zoals omschreven door fozziebear, bij mij werkte het direct.

Voordeel t.o.v. van IPB van KPN is dat je voor dezelfde prijs veel meer Planet-diensten krijgt.

Groeten,

reactie

Oke, dat klinkt positief, maar in de nacht gratis bellen! Wie doet dat nou?

Niemand!

Daarom heb ik de optie gratis 's avonds bellen erbij genomen (volgens mij Eur 2,50).

Wij werken allebei overdag dus gratis weekend en avond bellen is voldoende.
Je kunt ook alles afkopen voor een tientje, maar ik geloof niet dat je dat er ooit uithaald.

In de tijd dat ik het nu heb (vanaf maart geloof ik) heb ik 1 x iets van 2 cent bij betaald voor een gesprek overdag.

Groeten,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan