Info over de PC.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

H6nsvV

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
.

Hoi Allemaal,

In het "verleden" gebruikte ik een toetsen combinatie om te zien hoe de "staat" van een PC was, bijv. als je een 2e hands PC kocht.

Maar ja "ouderdom komt met gebreken" en ik weet niet meer welke combinaties dat waren, kunnen jullie er nog een paar noemen ??

Bij voorbaat hartelijk dank........:thumb::thumb:

.

Wat bedoelt u met "staat"?

Wat voor gegevens zou u willen opvragen, want dat word mij niet helemaal duidelijk.

Laatst bewerkt:
wat bedoel je precies met "staat"?
Bijvoorbeeld de eigenschappen ofzo? [windows-toets]+[pause/break]

Sorry , ik weet het echt niet meer, ik denk dat ik eerst in de bios zat en dan met een toetsen combinatie wat deed, maar echt weten doe ik het niet meer....:rolleyes:

Dan word het voor ons wel erg moeilijk om een idee te krijgen van wat er bedoelt word.

Heb je helemaal gelijk in....:o

Ik sluit de draad daarom maar af...:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Hoi Frank,
Nee het volgende ik, kan mij herinneren dat ik ( het zal wel in de bios geweest zijn) met een combinatie van ....'''de staat van de pc kon zien" of alles wel werkte/aanwezig was.

Maar ik denk dat ik het een en ander door elkaar haal want niemand herkend dit....
Ik moest nml een PCtje kopen en daarom dacht ik er aan.

GrTz.

Bedoelt u niet gewoon apparaatbeheer??

start---uitvoeren en type in devmgmt.msc

Neen , dat is allemaal wel bekend....
Maar Frank ik sluit het draadje af, Als ik er opkom laat ik het nog ff weten op Helpmij.:thumb:

en control alt delete voor taakbeheer omg eheugen en processor gebruik te zien??

misschien bedoel je systeem informatie.

start / uitvoeren /msinfo32 / enter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan