Info over deze laptop: Acer Aspire 7540G-504G64MN

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luuk12345

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2008
Hallo,

mijn vader wil een nieuwe laptop gaan kopen en hij kwam uit of deze. Hij vroeg mij om raad, ik zei dat het wel een goeie laptop was, maar ik kon er niet veel informatie over vinden. Bijv. hoe snel de processor nou is en op het gebied van het internetgebruik van deze laptop weet ik ook niet zoveel.

Zou iemand mij hier wat over kunnen vertellen?
De laptop wordt totaal niet gebruikt om te gamen, maar de videokaart zit hier dus wel mee, maar daar hoef je niet op te letten :) Het gaat meer om de snelheid.
De laptop is 449 euro, dat ik ongeveer ook het budget.
Hier zijn de gegevens van de laptop:

Processor: AMD Turion™ II Dual-Core M500
Harde schijf: 640 GB
Werkgeheugen: 4 GB
Beeldscherm: 17.3 inch
Optical drive: DVD-Rewriter (+/- rw) DL
Videokaart: ATI Mobility Radeon™ HD 4570
Videogeheugen: 512 MB DDR3
Cardreader Ja, 5-in-1
56K Modem / LAN Nee / Ja
Wireless LAN Ja, 802.11 b/g/n
Interfaces Bluetooth, HDMI en 4x USB
Besturingssysteem: Windows® 7 Home Premium 64-bit

Die processor is 2×2,2GHz... ruim voldoende voor dagelijks gebruik... Verder beschikt de laptop over de snelle Wireless N standaard, dus draadloos internet moet ook prima gaan...

Hey,

bedankt voor je reactie.
Het is dus een goeie laptop.
Maar nu wat meet over het internet gebied van de laptop.
Kan er in deze laptop een kaart? (dat heeft mijn moeder om draadloos te internetten).
Kan er in deze laptop een kabel? Zoals ik in mijn computer heb om te internetten.
En wat is nou precies een 56k modem? (deze is niet aanwezig).

Natuurlijk willen we wel helpen!

Zoals de "TheBlindMan" zegt: Draadloos internetten gaat prima want er zit een N-type Draadloze adapter in :thumb:

56K modem is Nee, maar een modem heb je heel vaak niet nodig.
Internetten doe je namelijk met de Kabel of ADSL, dit is de LAN-adapter en die zit er ook in: :thumb: (net als een Desktop computer steek je daar een kabel in)

In de meeste routers zitten vier LAN-poorten, als dit zo is kun je je Laptop en Destop tegelijkertijd aansluiten. :D

Verder of het een goeie computer is:
Ach we hebben allemaal een voorkeur voor een bepaald merk. :cool:

Oke hartstikke bedankt voor de informatie.

Ik zal het aan mijn vader vertellen :)
Morgen gaat hij hem hoogst waarschijnlijk kopen :D

Bedankt

Luuk

en een 56k modem is nog van die goede oude tijd dat je nog via de telefoonlijn moest internetten.

dan kreeg je dat heerlijke nostalgische geluidje als je verbinding maakte en duurde het een luttele 5 minuten om een simpele pagina te laden.

56k = 56kilobit per seconde modem. het nieuwste van het nieuwste in de tijd..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan