Informatie CD-ROM

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouteronline55

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2005
Hallo,

Ik heb totaal geen ervaring met programmeren op het gebied van programmas. Ik ben echter wel bekent met PHP/HTML/MySql/CSS e.d.

Voor mijn werk zou ik graag een interactieve CD-ROM willen maken waarin ons product gepresenteerd wordt. Dit zou eigenlijk de bedoeling moeten zijn:

Wanneer de CD-ROM in een PC gaat start hij vanzelf full-screen op. Je krijgt een menu waarin je verschillende onderdelen kan kiezen, wanneer een onderdeel wordt aangeklikt door de gebruiker dan start er een soort 'powerpoint presentatie'-achtige voorstelling waarin de verschillende handelingen van ons product naar voren komen.

Nu mijn vraag: Zijn er programma's waarmee ik dit kan maken? Zo ja, welke? Zo nee, hoe kan ik dit dan wel programmeren en in welke taal e.d.?

Alvast bedankt!

Groeten,
Wouter

Bedankt! ik zal eens kijken...

Wanneer er andere suggesties zijn hoor ik dit uiteraard graag!

Bedankt voor je reactie! die laatste voor PP heeft me echt geholpen.

Nu heb ik echter wel een andere vraag....

Ik zou graag een banner willen maken en ben daarvoor op zoek naar een programma. Waar ik naar op zoek ben is een degelijk en goed programma om te kopen. Ik kan er wel een paar vinden maar die moet je dan allemaal in amerika bestellen met je credit card.

Weet iemand een goed programma in, bijvoorbeeld, een nederlandse webwinkel?

Alvast bedankt!
Wouter.

Bedankt voor deze links, maar dit is toch niet echt waar ik naar op zoek ben!

Ik ben op zoek naar een programma om te kopen waar ik banners mee kan maken! Graag een nederlands programma.

Er zijn genoeg programma's te vinden alleen niet in het nederlands helaas...
Toch wijst zo'n programma zich meestal vabzelf

Het hoeft ook niet een nederlandstalig programma te zijn, maar wel een programma die je bij een nederlands bedrijf kan bestellen. Ik zie het niet zitten om bij een amerikaanse site met mijn creditcard zo 'n programma te bestellen.

Heeft niemand een suggestie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan