Goedemiddag,
Ik heb een vraag.
Ik krijg elke week een hele lijst met informatie. Dit moet ik allemaal sorteren en bij elkaar zetten.
Ik krijg een lijst zoals die te zien is in Blad 1 en die moet verwerkt worden in de tebel bij het blas ENGL.(ik heb de eerste regel als voorbeeld hoe het eruit moet zien.
Ik moet dit nu nog allemaal handmatig doen en ben daar soms uren mee bezig.
Het sorteren moet als volgd:
Er zijn heel vele lijntjes met orders die informatie bevatten
Quantity, Hs code(goederecode) COO(land van herkomst) gewicht en waarde.
Nu moet de lijst verwerkt worden per HS code en COO.
Dus als een HS code 2 verschillde COO's heeft is dit een apparte lijn
Van elke HS code met COO moeten de waardes bij elkaar op geteld worden( QTY, Weight en Value)
Is het mogelijk doormiddel van formules om de lijst van Blad 1 elke week ergens in te plakken zodat het goed in het blad ENGL gezet word.
Ik bedank jullie nu alvast voor de geboden hulp! Jullie zouden mij heel erg ermee helpen!!
Mvg,
Nick
Ik heb een vraag.
Ik krijg elke week een hele lijst met informatie. Dit moet ik allemaal sorteren en bij elkaar zetten.
Ik krijg een lijst zoals die te zien is in Blad 1 en die moet verwerkt worden in de tebel bij het blas ENGL.(ik heb de eerste regel als voorbeeld hoe het eruit moet zien.
Ik moet dit nu nog allemaal handmatig doen en ben daar soms uren mee bezig.
Het sorteren moet als volgd:
Er zijn heel vele lijntjes met orders die informatie bevatten
Quantity, Hs code(goederecode) COO(land van herkomst) gewicht en waarde.
Nu moet de lijst verwerkt worden per HS code en COO.
Dus als een HS code 2 verschillde COO's heeft is dit een apparte lijn
Van elke HS code met COO moeten de waardes bij elkaar op geteld worden( QTY, Weight en Value)
Is het mogelijk doormiddel van formules om de lijst van Blad 1 elke week ergens in te plakken zodat het goed in het blad ENGL gezet word.
Ik bedank jullie nu alvast voor de geboden hulp! Jullie zouden mij heel erg ermee helpen!!
Mvg,
Nick