infrarood samsung e800

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikbenjamin

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2003
Hallo,

Ik heb een laptop met wireless ontvanger. Kan ik hiermee foto's naar mijn laptop sturen? Ik heb een samsung e800. Alvast bedankt.

Grtz. Ikbenjamin

Ik heb zelf een E700 ook met IR, en heb ooit eens geprobeerd met een programmaatje dat ergens op de site van samsung, het was iets van File Manager.

Ik heb even voor je gekeken en kwam hier een software programma tegen, wellicht heb je deze nodig

Dat zou ik niet weten, aangezien ik de software niet nodig heb. Misschien staat er ergens een readme?

wireles en ir is niet hetzelfde.
Dit zal dus niet werken.

Damn had de vraag weer eens niet zorgvuldig gelezen, het is inderdaad niet mogelijk om Wireless te proberen tussen je pc en je phone.

Maar de laatste laptops hebben toch standaard IR?

Volgens mij irda

Ik heb een HP zv5000 en ik zou eigenlijk niet weten of daar een infrarood poort op zit. Hij doet nu wel iets. Er staat: Loading the MS's Schedule data. Maar dat duurt echt heeeeeeeeeeeel lang. hij is nu bij de 70/347192. Ik weet niet wat hij doet, maar volgens mij klopt dit niet? Kan iemand mij vertellen hoe ik contact kan krijgen met mijn telefoon? Alvast bedankt.

Grtz. Ikbenjamin

Een data kabel is de enige oplossing lijkt mij, de e-800 beschikt tohc niet over bluetooth?

Weet iemand toevallig waar ik deze kan bestellen? Deze zit toch niet standaard bij in het pakket of wel? Nogmaals bedankt.

Grtz. Ikbenjamin

Hallo,

Ik heb ook een E800 met een serieële datakabel.
Ik heb alle software geïnstalleerd, file manager etc. maar ik kan geen bestanden van de mobiel afhalen of erbij zetten, bijv. plaatjes hoe kan dat?
Zie screenshot, er staan geen functies bij zoals kopieëren knippen etc. , maar daaronder wel. :S

Hey,

Ik had hetzelfde probleem. Ik weet niet meer precies hoe ik het heb gedaan. Volgens mij heb ik bij apparaatbeheer eerst de datakabel weer weggehaald, vervolgens eerst de software geinstalleerd en toen pas de kabel er aan gedaan. En toen deed hij het wel volgens mij.

Grtz. Ikbenjamin

Voor het geluid vond ik via google dit:

als je een foto maakt kan je daarna de optie verzenden doen en daarna de optie melodieen doen daar staat dan spraak bij

http://www.telecomvergelijker.nl/dev/396/forum/?thread_id=5888

Voor die kabel ga je eerst naar configuratiescherm>software

Dan verwijder je eerst de file manager.

Daarna ga je naar configuratiescherm>systeem>hardware>apparaatbeheer

Dan staat er onder poorten ergens iets van die datakabel. Deze installatie moet je ongedaan maken. Je moet dan wel de kabel uit je computer halen.

Vervolgens installeer je alle software en dan pas stop je de kabel er weer terug in. Succes er mee!

Grtz. Ikbenjamin

Het is niet gelukt, die kabel wordt trouwens niet als aparte hardware gezien omdat het in de com1 port zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan