infrarood van pc naar gsm nokia 6070

Status
Niet open voor verdere reacties.

knakker81

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 sep 2007
hoi ik heb me een nokia 6070 gekocht met infrarood ,wie kan me uitleggen hoe het werkt om muziek of fotos van pc naar gsmte sturen,en wat ik hier voor nodig heb,en is infrarood hetzelfde als bluetooth? dank u

Eerst en vooral wil ik even zeggen dat bluetooth helemaal niet hetzelfde als infrarood is! Bij infrarood moeten beide apparaten met de infrarood poort naar elkaar gericht staan! Bluetooth daarentegen is vrij te gebruiken binnen een bepaalde afstand en maakt het niet uit of de twee apparaten juist gericht staan!

Nu het antwoord op je eigenlijke vraag:
Ik veronderstel dat je computer infrarood ondersteunt! Best kan je dus eerst eens zoeken naar deze infraroodpoort waarna je je gsm op de juiste manier richt en infrarood op je gsm inschakeld! Het gemakkelijkste is dat je de software van Nokia download! (Te vinden op de volgende link: Hier!) Het volgende wijst zich normaal wel uit maar moesten er toch vragen opduiken kan je deze altijd gerust stellen!

Mvg,
Duckness

Bluetooth is ook vele malen sneller. Met infrarood is het geen doen..

Bleutooth zit natuurlijk nog niet in oudere laptops. In de nieuwe daarentegen zit het zo goed als altijd in! Zelf gebruik ik jammer genoeg nog Infrarood! :(

Het is jammer dat er geen bluetooth op je telefoon zit.
Het is wel mogelijk om het via infrarood te verzenden, maar dan in combinatie met Nokia PC Suite.
Klik hier voor meer informatie.

pc heeft geen infraroodpoort ,maar heb horen zeggen dat je een of ander apparaatje kan aansluiten op usb,is dit mogelijk en kan je dit kopen in pc winkel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan