[Ingame] Lagg aanvallen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rabel

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2007
Berichten
23
Hallo mensen,

Ik heb de hele tijd een soort lagg aanvallen als ik aan het gamen ben. Als ik een check doe op speedtest.nl bijvoorbeeld zie ik dat ik rond de 13 ms heb.

Eerst gaat het prima, rond de 80 frames per second, dan word het een paar tellen 15 fps of zelfs minder. ik doe veel racers, dus dan is het onbespeelbaar.

Ik heb Norton Antivirus alles laten accepteren.

Kan iemand me van die pings afhelpen?
 
Oh, ik ontdek net dat ik de lagg aanvallen ook offline heb... m'n systeem is daarintegen wel aardig goed...
 
wat zijn je systeem specificaties, en welke spellen zijn het? heb je al de nieuwste drivers geinstaleerd?
 
1,9 GHz CPU
512 mb RAM
ATI Radeon 9700 PRO (128 mb)

Ik heb problemen met alle spellen, zelf als ik aan het browsen ben op internet of een simpel spelletje doe (zoals jippii poolen) krijg ik die aanvallen.

De racer die ik speel heet Live For Speed. Minimum eissen zijn:

1 GHz
128 MB RAM
Videokaart

Ik denk dus niet dat het aan mn systeemeissen ligt, misschien dat er iets fouts is ofzo, en ik heb de laatste drivers...
 
ATI's durven dit nogal eens voor te hebben. Zelfde probleem hier als ik bijvoorbeel Colin McRae aan het spelen ben... valt weinig tot niets aan te doen. Dat is het enige wat ik kan zeggen...
 
hmm, jammer.. misschien is het verstandig om een nieuw systeempje aan te schaffen. Hij is al wat aan de bejaarde kant:) Misschien is er iets aan het slijten ofzo.. Ik heb al het moederboard en de videokaart en keer moeten afdanken en een nieuwe moeten kopen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan