Ingang geluidspoort

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roseus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jan 2012
Goedendag,

Ik heb een probleem met mijn laptop. De ingang van mijn geluidspoort, waar ik normaal een koptelefoon in kan doen of bijvoorbeeld speakers op aansluit, mist een ringetje. Dit ringetje zorgt er normaal voor dat de stekker op zijn plaats blijft. Omdat ik dit ringetje mis, kan ik er geen stekker meer insteken en kan ik dus geen gebruik meer maken van mijn geluidspoort. Is hier een oplossing voor? Ik wil graag koptelefoons en/of speakers kunnen aansluiten.

Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven!

Groetjes Rianne

Ga even naar de computerwinkele neem kabeltje mee en een nieuwe halen. Heb je geen doos vol met oude kabeltjes of zo. Ik zou er zo ook geen oplossing voor weten.

Ga even naar de computerwinkele neem kabeltje mee en een nieuwe halen. Heb je geen doos vol met oude kabeltjes of zo. Ik zou er zo ook geen oplossing voor weten.

Maar het gaat niet om een kabeltje maar om het ringetje wat in mijn geluidspoort hoort te zitten. En nee, ik heb geen oude kabeltjes, ik ben een vrouw :(.

Hahaha, vrouw, maar dat maakt geen verschil voor mij. Toch even naar de winkel die fixen dat zo voor je.

Nou nee, helaas zeiden ze in een winkel dat ik waarschijnlijk een hele nieuwe geluidspoort moest laten maken. Ze adviseren mij dit niet te doen omdat dit een hele dure grap is. Maar ik dacht misschien heeft iemand een geweldige tip om dit met huis-tuin-en-keuken-gerei op te lossen? Lijkt me dat zo'n klein ringetje makkelijk te vervangen is.

Ja wat groentje zegt is oke. Ik snap ook niet waarom ze je dat dan niet adviseren.

het enigste waar je rekening mee zal moeten houden is dat je laptop spekers op je andere geluidskaart werken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan