ingang lader/adapter werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robotto

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2000
Ik heb een Acer Aspire waarvan de ingang, waarin het stekkertje van de adapter moet worden gestoken, volgens mij "los" zit: het ene moment werkt het wel, het andere moment niet. Is dit simpel te verhelpen of moet ik hiervoor terug naar de verkoper/Acer?

het ligt iig NIET aan de adapter want die werkt naar behoren (is doorgemeten).

De contraplug in je laptop zal waarschijnlijk op de solderingen zijn gebroken.
Meestal is dit te verhelpen door deze opnieuw vast te solderen.
Hiervoor zal je de laptop open moeten maken.
Als dit boven je pet gaat, kun je misschien iemand met ervaring op dit gebied raadplegen.
Maar als je nog garantie hebt, gewoon naar de verkoper terug gaan.

Waar zit je ergens Robotto. Ik ken wel een bedrijf die hier wat mee kan. Is wel een precies werkje nl. Weet je wel zeker trouwens dat het niet in de adapter zit? Ook daar kan een los contactje zitten zonder dat je dat direct meet in het voltage.

Waar zit je ergens Robotto. Ik ken wel een bedrijf die hier wat mee kan. Is wel een precies werkje nl. Weet je wel zeker trouwens dat het niet in de adapter zit? Ook daar kan een los contactje zitten zonder dat je dat direct meet in het voltage.

Ik zit in de buurt van Den Helder. De adapter heb ik eergisteren net nieuw binnengekregen (die krengen zijn wel duur zeg :p)

Bij ons besteld dan? Nee toch.

Den Helder, pfff ik ken een bedrijf in Hengelo die dat doet, maar dan moet je de laptop wel bijna opsturen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan