ingebouwde microfoon werkt niet in windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guike

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 apr 2009
Berichten
4
Hallo,

Een vriend van mij heeft een laptop medion 96350 alwaar Vista op stond , daar hij avondles windows en office volgd was hij verplicht om windows 7 te installeren.
Alles werkt perfect , geluid,video,lan,ingewerkte webcam , behalve zijn ingebouwde microfoon werkt niet.
Heb gekeken bij medion en daar staat geen micrifoon driver op , ook alle drivers voor dit toestel zijn voor max. vista.
Hoe kan ik mijn vriend helpen dat zijn microfoon toch gaat ?
Graag had ik jullie hulp verwacht.

Mvgr
Guike
 
Gewoon de Vista driver installeren, deze zou ook met Windows 7 moeten werken.
 
Een driver voor een microfoon?:eek:

Zit gewoon in de audiodrivers hoor!
 
Hmm, tis nog vroeg in de middag, zou inderdaad bij de geluidsdriver moeten zitten.:eek: Mogelijk staat de microfoon gewoon op "Dempen"?
 
:D:D

inderdaad, zal ongetwijfeld een kwestie van goed instellen zijn!
 
Hoikes,

Ik weet dat het in de geluids driver zit , maar heb pogingen ondernomen om deze van vista in de 7 te installeren maar geeft een error ook als ik hem wil installeren in vista compatibeliteit.
Heb de geluids driver van medion site gedownload en gaf ook helverwege de instelling een error

Mvgr
Guike
 
Oeps daar had ik niet aan gedacht , thx mrmusic voor de info , zal het eens moeten bekijken of deze geinstalleerd zijn en zoniet ze installeren , morgen komt mijn vriend terug en zal ik dit bekijken en jullie zeker iets laten weten.

Mvgr

Guike
 
De chipset drivers MOETEN echt als eerste, VOORDAT je de audiodrivers installeert. Anders werkt het niet!
 
Tot heden heb ik nog niets kunnen doen daar mijn vriend op reis is en maar dit weekend terug komt , van zodra ik meer nieuws heb laat ik jullie wat weten.

Mvg

Guike
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan