ingevoegd Excel-sheet verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnoderuig

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik maak veel gebruik van een binnen Word ingevoegd Excelsheet. Ik werk altijd via Beeld Afdrukweergave. In die situatie was het sheet altijd goed zichtbaar. Na dubbelklikken hierop kon het sheet worden aangepast. Diverse documenten heb ik op deze wijze als sjabloon opgeslagen.

Sinds kort heb ik opnieuw een dergelijk sjabloon gebruikt via Bestand Nieuw. Het sheet was plotseling niet meer zichtbaar. Wel stond er een regel { EMBED Excel.Sheet.8 }

Kennelijk is het sheet er wel maar als ik op deze tekst dubbelklik gebeurt er niets. Met een rechtermuisklik kan ik het object bewerken maar dan ik ik de volgende foutmelding: De brontoepassing, het bronbestand of het item is niet gevonden. Controleer of de toepassing juist is geinstalelerd, en niet is verwijderd, verplaatst, of van naam is veranderd.

Voorzover ik weet heb ik geen gekke dingen gedaan. Wel heb ik enkele weken geleden servicerealease 3 geinstalleerd.

Wie weet raad.

Arno.

Hoi Arno,

Ik herken het probleem,
Kennelijk heb je een Excelwerkblak gekoppeld aan een Word-document?

Oorzaak is vaak, dat de lokatie van het bronbestand (het xls-bestand in jou geval) is verplaatst naar een andere directory of verwijderd .......
Zoek dit excelwerkblad op, en link het opnieuw aan je Worddocument .....

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan