Inhoud bestand vanaf PC naar server sturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pietmuis

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 dec 2009
Berichten
2
LS,

Wie kan mij helpen met het volgende: Ik heb op mijn PC een map met ongeveer 100.000 bestanden. Ik moet daarvan ongeveer 30.000 bestanden uploaden naar een server. De bestandsnamen welke moeten worden overgezonden heb ik staan in een tekstbestandje.
Ik heb dus een commando of programmaatje nodig waarmee ik voor elke regel in het tekstbestand een ftp kan opstarten. Een alternatief is een programmaatje waarmee ik de benodigde bestanden naar een andere map kan kopieren en deze hele map via ftp kan overzetten.

Iemand een idee ??

Dank, Piet
 
Ik had ook ooit behoefte aan een dergelijk programma. Maar omdat ik niets vond had ik het zelf gemaakt. Kheb de code nu wat herschreven naar nieuwere standaarden met een mooiere interface enzo. Gewoon zip uitpakken, exe openen, input folder selecteren, output folder selecteren, textbestand selecteren en kopieren maar. Momenteel moet de naam met extensie in de textfile, maar kannek wel veranderen indien nodig. Het kan wel efkes duren aangezien je zoveel bestanden hebt. :D

Achterna kan je dan de inhoud van de output folder op een ftp zetten met filezilla of een andere ftp client.
 

Bijlagen

  • CopyByTextFile.zip
    10,3 KB · Weergaven: 20
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan