• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

inhoud cel van een tabblad naar ander tabblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

LuckyLuke

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2004
Hallo,

Ik heb een excel-bestand gemaakt met 12 tabbladen ( jan. t/m dec) nu wil ik de de inhoud van een cel uit tabblad januari meenemen naar het tabblad februari ( zodat ik cumulatieve berekeningen kan maken)
Nu heb ik geen cursus Excel gevolgd maar weet wel dat dit kennelijk heel eenvoudig is te doen.
vraag is: welke formule moet ik toepassen om in tabblad februari de waarde uit tabblad januari mee te nemen?

In afwachting van een reactie, op voorhand bedankt.

Rob

Hallo,

Ik heb een excel-bestand gemaakt met 12 tabbladen ( jan. t/m dec) nu wil ik de de inhoud van een cel uit tabblad januari meenemen naar het tabblad februari ( zodat ik cumulatieve berekeningen kan maken)
Nu heb ik geen cursus Excel gevolgd maar weet wel dat dit kennelijk heel eenvoudig is te doen.
vraag is: welke formule moet ik toepassen om in tabblad februari de waarde uit tabblad januari mee te nemen?

In afwachting van een reactie, op voorhand bedankt.

Rob

Code:
=[Januari]!A1

A1 is de cel die in tabblad Januari staat, kan dus ook een andere zijn.

Wim

WimenBeer,

Zet in de cel waar je het wil hebben = Klik nu op het tabblad waar het gegeven staat en dan op cel en geef enter.
Nu zal de formule er geschreven staan.

Zo werkt het uit mijn hoofd.

Suc6,

Beste Roncancio,HoornVan en WimenBeer, hartelijk dank voor jullie hulp, het werkt als de brandweer en weer wat wijzer geworden.
Groet
Rob

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan