Inhoud Deze computer icon met map

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.662
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
In > Deze computer staan Afbeeldingen, Muziek, Video's e.d. met map en de image, sleutel, pijl e.d.
Kopieer ik die naar Bureaublad (snelkoppeling) dan ontbreekt de map. Erg onlogisch en waar staan de pictogrammen met de map die dan wel in beeld komt?
 
Laatst bewerkt:
Dat zijn geen mappen maar verwijzingen naar een map.
Dat begrijp ik maar een pictogram is een pictogram en zoals jij aangeeft kun je die kiezen bij een snelkoppeling.

Helaas staan ze zo niet onder een dll, ze staan er wel "kaal" zonder de map dus. Kijk zelf maar even. Maak zelf maar een snelkoppeling van een dergelijk item uit > Deze computer dan is de map verdwenen en zoek dan eens het oorspronkelijke pictogram op. Kan ik niet vinden.

Er is wel verschil in > Beeld > Weergave > Tegels etc.:eek:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen Windows 10 maar 11 en daar kan het wel weer anders zijn.
 
Het inkomen maakt niet uit als je Windows gratis kan gebruiken ;)
 
@Edmoor
Jouw pc moet voor W11 wel voldoen aan hogere systeemvereisten. Of ik moet mijn hardware aanpassen of een nieuwe pc kopen. Kost altijd geld.
 
Deze PC heb ik zelf samengesteld en van m'n werkgever betaald gekregen.
M'n vorige PC heb ik voor € 52,- een nieuwe voeding gegeven omdat de oude stuk was en daarna Windows 11 erop geïnstalleerd middels de Rufus truuk en dat werkt prima.
Daarnaast had ik nog een wat oudere PC staan met Windows 10 die ik opgeknapt heb en voor € 52,- verkocht.
Kostte me dus niet veel meer dan wat moeite :)

Op m'n huidge PC heb ik ook Virtueel Windows XP, Windows 7 en Windows 10 nog draaien.
 

Bijlagen

  • VMWare.png
    VMWare.png
    34 KB · Weergaven: 16
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan