Inhoud "Documents and settings"

Status
Niet open voor verdere reacties.

BartjuuhCC

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 dec 2008
Berichten
3
Hallo,

Ik heb XP opnieuw geinstalleerd, ditmaal een engelse i.p.v. een NL installatie. Daarvoor moest ik het complete systeem opnieuw installeren, want even de taal omzetten gaat niet zomaar.
Nu zijn er echter wat mappen op C blijven hangen, die volgens mij uit de oude XP-versie komen. Zo ook in de documents&settings-folder.
Ik heb wat oude gebruikers al verwijderd, maar nu heb ik dit nog over:




Wat kan ik hier nou nog van verwijderen? m.a.w.: wat hoort er standaard in te staan? Volgens mij is 'administrator' standaard, en 'owner' ben ik blijkbaar zelf...
 
Ik zou helemaal niks verwijderen. Heb je trouwens de schijf niet geformatteerd voordat je de Engelse versie hebt geïnstalleerd? Heb je de schijf wel geformatteerd dan kunnen er geen oude mappen meer aanwezig zijn, heb je de installatie over de oude heengegooid dan zou ik opnieuw gaan installeren, maar dan wel eerst formatteren.
 
Nee, had ik niet gedaan, want ik dacht dat windows dat zelf wel zou doen. Had overal dingen gelezen over dat alles (programa's e.d.) weg was na herinstallatie, dus dacht dat Windows de oude dingen er wel uit zou gooien...

Ik heb alles wel gebackup'd, dus opnieuw installeren is geen probleem (alleen een hoop tijd). Denk je dat dat een meerwaarde zou hebben?
 
Denk je dat dat een meerwaarde zou hebben?
Jazeker, een installatie over een bestaand besturingssysteem is nooit bevorderlijk en zeker niet als het twee verschillende talen betreft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan