inhoud sd kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

007jamesbond

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
misschien een stomme vraag, maar hoe kan ik de inhoud van mijn sd kaart op mijn tablet bekijken?? Ik heb de app '01 bestandsbeheer', maar als ik daarop tik en ik tik vervolgens op het 'home' symboolte en dan op 'sdcart' dan zie ik allerlei lege mappen zoals

.adoba- digitaa editions, .android_secure, datawiz, .estrong, .mmsyscache enz. ik heb een hele serie van roode oortjes op kaart gezet, maar die niet

ik zal mijn vraag even anders formuleren:

dit is de eerste keer dat ik een tablet gebruik en ik ben op de computer gewent dat elk drive een letter heeft waarbij c natuurlijk voor de c-schijf staat en een k voor een verwisselbare schijf, maar dat is bij een tablet wel anders denk.
als ik op mijn computer op de k klik dan zie ik de bestanden die ik op de verwisselbare schijf heb staan.
ik heb een tablet van het merk itworks met android 4.3

Op mij telefoon gebruik ik "linda file manager" uit de play store. maar er zijn nog redelijk wat andere file mangers die je kunt installeren.

In principe is een tablet niet veel anders, maar de tablet maakt er een groot systeem van. Je zou kunnen zeggen dat je vanaf de tablet altijd op "C" zit. voor de rest werken directories exact hetzelfde. Als je de tablet aansluit op je PC wordt vaak alleen de inhoud van de SD-kaart getoond, maar niet de files van je interne geheugen.

ik heb inmiddels al gevonden hoe het zit en hoe ik de inhoud van mijn sd-kaart op mijn tablet kan weergeven, maar evengoed bedankt voor de ondersteunende raecties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan