• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

inhoud tabbladen verbergen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Depant

Verenigingslid
Lid geworden
5 aug 2015
Berichten
238
Hallo allemaal,

Ik heb een excel bestand met 20 werkbladen van werknemers.
Is het zo te maken dat elke werknemer alleen zijn eigen werkblad kan inzien met een eigen code.
Als hij op het werkblad van iemand anders gaat staan mag daar niks te zien zijn.

Dus het bestand staat gewoon geopend. ( ze komen daar niet in, via een profiel of zoiets.)


Ik hoop dat jullie kunnen helpen.:(:(

Bekijk bijlage demo 20 urenregistratie.xlsx
 

Bijlagen

  • demo urenregistratie.xlsx
    48,5 KB · Weergaven: 47
Laatst bewerkt:
Verberg de werknemer bladen.
Bij het openen van het document kan je op gebruiker controleren en dan alleen de relevante bladen zichtbaar maken.
 
verbergen

Hoi,

Bedankt voor je reactie. Ik kan wel alle bladen wel verbergen, maar hoe voorkom je dat hij een andere zichtbaar maakt.

:eek:
 
Door ze te verbergen met xlVeryHidden en het VBA project te beveiligen met een wachtwoord.
 
Oeps....

Ik ga toch het voorbeeldbestandje plaatsen.
Maar ik vrees dat het 20 losse bestanden worden.
Maar toch super bedankt!:thumb:
 
20 losse bestanden lijkt mij geen representatief voorbeeldbestandje.
 
Je had het over een excel bestand met 20 werkbladen, die is voldoende als voorbeeld.
 
20

Ik heb het bestand geplaatst.
Ben benieuwd of dat lukt:confused:
 
voorzetje
 

Bijlagen

  • urenregistratie.xlsb
    53,1 KB · Weergaven: 64
Wat krijg je te zien met

Code:
Sub M_snb()
   msgbox environ("Username")
End Sub
 
dank voor hulp

Hallo allemaal,

Hartelijk voor giga veel hulp.
De vraag is altijd.. Zijn jullie nu zo slim, of ben ik nu zo dom.:(:( (
Ik zo thuis verder knobbelen.
Kan ik zelf de managernaam en pw invullen??

Thuis verder :thumb:

Ik laat het voor wat het is.
Bedankt voor jullie hulp. Ik hou het bij "gebruikers toestaan om bereik te bewerken"
Het is lang niet zo mooi, maar het moet maar.
Idereen nog bedankt voor hun moeite

:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik heb nog een vraag in het kader van "beter langzaam vooruitkomen dan eeuwig stilstaan"
Moet je voor elke nieuwe gebruiker een nieuwe "case aanmaken".
 
Ik zie dat je de draad toch weer oppakt, dat is ook het beste om te leren
Als je het bestand van @gast0660 bedoelt ja voor iedere gebruiker een Case
Heb je ook naar de vraag van Snb gekeken die heeft als je die msgbox toepast in een bestand
en je naam in de msgbox verschijnt misschien een simpele oplossing zonder wachtwoorden. :thumb:
 
De vraag is altijd.. Zijn jullie nu zo slim, of ben ik nu zo dom. (

Het antwoord daarop stel ik uit totdat je gereageerd hebt op mijn vraag.;)
 
Hallo samen,

Met mijn geringe kennis was ik superblij met het voorbeeld bestand. Vervolgens moet ik dan echt nog uren prutsen om het te krijgen zoals ik het hebben wil.
Ik realiseer me dat dat komt door totale onwetendheid op dat gebied. Maar aan het eind van de rit hou ik er een super goed gevoel aan over. Zeker omdat het geworden is zoals ik het wilde hebben. De vraag van SNB zal zeker ( zoals altijd ) hout snijden, maar is zeker ver boven mijn pet. Het enig wat ik mis is dat de tijden van de personen die inloggen niet worden opgeslagen. Maar het rapportcijfer voor het bestand is een 10!! Hartelijk dank voor de positieve hulp. :thumb::thumb:
 
Laatst bewerkt:

Hoi,

Ik ben inmiddels gelukkig met mijn bestand. Maar ik wilde jullie toch nog vragen of het mogelijk is om in het bestand "voorzetje" alle inlogtijden vast te leggen in een appart tabblad?
En wat belangrijker is. Is het voor mij te maken?

Nogmaals bedankt voor je "voorzetje" :)
 
Laatst bewerkt:
Waarom draai je niet gewoon de macro die ik plaatste ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan