• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Inhoud Tabladen vergelijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

youdeni

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2008
Berichten
147
Allen,

Ik heb een vraag. Ik heb een Excel bestand (bestand cmpany1) met heel veel tabbladen. Ik heb een soort gelijk bestand (bestand company2B) In beide bestanden staan dezelfde tabblad namen. Echter de data ingevuld op de tabbladen kan verschillend zijn. Nu wil ik deaa verschillen controleren tussen de inhoud van de tabbladen.
Nu kan uiteraard een keer een vergelijk maken (heb ik gedaan in bestand VerschilCompany tabblad sales) en dit kopieren naar tabblad PUR en met zoek en vervang Sales in de formule wijzigen door PUR. Maar het zijn heel veel tabbladen. Kan ik niet een formule maken dat de formule ook kijkt naar de naam in het tabblad?
Ik heb voorbeelden toegevoegd om het hopelijk wat te verduidelijken.

Al vast bedankt

Youdeni
 

Bijlagen

  • Company1.xlsx
    8,8 KB · Weergaven: 25
  • VerschilCompany.xlsx
    11 KB · Weergaven: 24
  • Company2.xlsx
    8,8 KB · Weergaven: 22
Beste mensen,

Is de vraag duidelijk? Moet ik nog iets verduidelijken?
 
Bestanden met externe koppelingen zijn niet te openen of werken niet correct. Dus zet alles in 1 bestand en dan is er mogelijk iets over te zeggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan