Ik krijg een bestaande access database door iemand anders ontwikkeld om aan te passen.
Nu krijg ik de vraag om bepaalde gegevens die in een formulier ingevuld zijn door middel van vba code te kopiëren naar 2 andere kolommen van de onderliggende tabel.
De velden van die kolommen zijn niet in het formulier opgenomen.
Het betreft een database voor wedstrijden van gewichtheffen.
Aan de hand van de wedstrijdnaam en datum, de ingevulde deelnemers en de discipline wordt een formulier geopend waarin men nu nog een onderverdeling moet ingeven.
Deze onderverdeling (cijfers) dienen dan terug ingevuld te worden voor andere disciplines.
Dit laatste wordt nu gevraagd om te automatiseren zodat maar 1 keer dit moet ingevuld worden wanneer men op de 'Save' knop klikt.
Ik heb al het een en ander geprobeerd in access 2013 maar geraak er niet door.
Weet iemand hier soms een oplossing voor.
Nu krijg ik de vraag om bepaalde gegevens die in een formulier ingevuld zijn door middel van vba code te kopiëren naar 2 andere kolommen van de onderliggende tabel.
De velden van die kolommen zijn niet in het formulier opgenomen.
Het betreft een database voor wedstrijden van gewichtheffen.
Aan de hand van de wedstrijdnaam en datum, de ingevulde deelnemers en de discipline wordt een formulier geopend waarin men nu nog een onderverdeling moet ingeven.
Deze onderverdeling (cijfers) dienen dan terug ingevuld te worden voor andere disciplines.
Dit laatste wordt nu gevraagd om te automatiseren zodat maar 1 keer dit moet ingevuld worden wanneer men op de 'Save' knop klikt.
Ik heb al het een en ander geprobeerd in access 2013 maar geraak er niet door.
Weet iemand hier soms een oplossing voor.