Inhoud van een PC ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heatseeker

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2002
Berichten
529
Sta op het punt om een nieuwe cd te kopen, maar een vriend van mij wil er wel 1 zelf voor mij in elkaar zetten.
Nu de vraag, wat er allemaal inmoet???

Moederbord
Intern geheugen
modem/netwerkkaart
dvd speler
harde schijf
brander??? cd-rom of Dvd ???
3d en Geluidskaart

Iemand nog meer tips?
En wat is heel belangrijk om op te letten?

heatseeker

is een goede pc altijd afhankelijk van de duurte van de spullen die erin gezet worden?...of zijn er ook goede naamloze merken?
 
En in wat van soort winkels is dit goed/ goedkoop te krijgen?
Ik heb persoonlijk geen flauw idee
 
Ik denk dat jouw vraag voor ons een behoorlijk probleem gaat worden om de volgende redenen:

1. Je vermeldt geen budget, dus hoe moeten wij nou weten of wij dure of juist goedkope componenten moeten kiezen? Dat is net als vragen aan iemand of hij een nieuwe auto kan kopen met als voorwaarde dat hij 4 wielen heeft....

2. Je vermeldt ook niet wat je met de pc gaat doen. Om wederom naar auto's te gaan: wil je juist een terreinwagen, een sportauto of een stationcar?

Daarbij wil ik nog toevoegen dat het niet handig is om zelf een computer samen te stellen als je er geen verstand van hebt. Laat dit door een persoon met verstand zoals een computerwinkel doen. Wij kunnen dit natuurlijk ook, maar dan moeten wij wel meer weten natuurlijk.

EDIT
Nog een tip: in de Computer Totaal staat in elke uitgave een top 10 test van systemen, steeds voor een ander budget/doel. Dus kan je daar ook een goede pc uit kiezen om te kopen.
 
Als je toch zelf wil samenstellen ga dan eens naar www.alternate.nl en gebruik daar de PC BUILDER
Belangrijk is je budget zoals al eerder gezegd!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan