Inhoud van een website tonen op facebook via statusbericht

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderverheij

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jul 2013
Wie kan mij helpen om via de statusbericht niet de url te tonen maar de inhoud van de website. De url nodigt niet veel uit terwijl de inhoud van de website visueel en duidelijkheid schept. Als je foto's kan plaatsen moet volgens mij inhoud van een website ook kunnen. Ik heb ook een bedrijvenpagina aangemaakt wellicht kan het daarmee wel maar in beide accounts lukt het me niet. Help!

Je kan geen HTML weergegeven krijgen op facebook in een statusbericht. De enige mogelijkheid zoals je al zegt is een screenshot maken en die in je statusbericht zetten.

Je kan wel een blog app gebruiken en dan daar je website op weergeven, maar dat heeft denk ik weinig nut omdat je dan je website gewoon dubbel hebt staan.

Beste killermenace,

Om telkens printscreens aan te maken is geen optie.
Kan je ook html syntaxis posten in de status bericht?
Bijv: klik op link: <b> <a href: "www.bol.com/aanbiedingen.html">Weekaanbiedingen</b> om de laatste aanbiedingen te bekijken?

Het is zo jammer dat niet kan want ik zie wel dan anderen marktplaats.nl advertenties kunnen plaatsen en dat is ook html.
Of moet je dan een soort partner worden.

Ja dat werkt niet erg uitnodigend zoals ik eerder al meldde.
Zag wel dat er verschillende apps en api's zijn waarmee je het wellicht wel mee kan doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan