inhoudsopgave sjablonen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bratox

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
Hoi allemaal,

Ik moet voor school een rapport schrijven en nu wilde ik een wat andere inhoudsopgave gaan maken als die standaard indelingen van Word. Is dit mogelijk en hoe?:rolleyes:

En is er ook een snelle manier om de Kop-indelingen aan te passen binnen een document zodat je deze niet constant zelf hoeft aan te passen?

Groeten,

Berend Jan

In Extra->Opmaakprofielen kun je de koppen aanpassen. Of is dat je bedoeling niet?

Geplaatst door hackerfrans
In Extra->Opmaakprofielen kun je de koppen aanpassen. Of is dat je bedoeling niet?

Bedankt. Dit beantwoord in elk geval wel mijn vraag omtrent de kop-indeling.

Mijn eerste vraag draait om de automatische inhoudsopgave die gemaakt kan worden met WORD. [Invoegen>>Index en Inhoudsopgave] Hier kun je bijvoorbeeld kiezen uit klassiek, elegant etc. Ik vroeg me af of het ook mogelijk was hier zelf een profiel/sjabloon/indeling voor te maken in plaats van gebruik te moeten maken van de standaardindelingen.

Ja, dat kan.

Als je op het tabblad 'Inhoudsopgave' voor de opmaak 'Van sjabloon' kiest, heb je ook de knop Wijzigen... ter beschikking.
Je kunt nu de opmaakprofielen 'Inhopg 1' t/m 9 wijzigen zo je wilt.

Geplaatst door Valijn
Ja, dat kan.

Als je op het tabblad 'Inhoudsopgave' voor de opmaak 'Van sjabloon' kiest, heb je ook de knop Wijzigen... ter beschikking.
Je kunt nu de opmaakprofielen 'Inhopg 1' t/m 9 wijzigen zo je wilt.

Ok super! Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan