Inhoudsopgave - Word 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marjonj

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2002
Als ik een inhoudsopgave maak van een document, staan sommige regels van niveau 3 vet gedrukt. Terwijl andere dingen op hetzelfde niveau standaard staan. Ik heb bij Inhoudsopgave de 3 niveaus allemaal aangepast, maar het blijft zo. Als ik niveau 3 bijv. wijzig in letterkleur rood, gaat alles netjes mee, ook de bewuste regels, als ik het daarna wijzig in zwart + standaard, komen toch de regels weer vet, Wat doe ik niet goed?

Met vriendelijke groet,

Marjon

Hoi,

De opmaak 'vet' ligt in dat geval niet vast in het opmaakprofiel Kop 3.

Selecteer de tekst door in de marge te klikken
Klik op de knop 'Vet' (of Ctrl-B) om de opmaak te wijzigen.

Doe dit ook bij de andere twee alinea's die met Kop3 zijn opgemaakt en 'toch' vet zijn.

Dank voor je reactie, maar ik vrees dat dit het niet is. In het document zelf is de kop van niveau inderdaad vet. Dit moet ook zo blijven. Maar ik wilde de inhoudsopgave zelf helemaal in hetzelde lettertype, dus onafhankelijk van hoe de drie koppen in het document er uit zien, want die hebben alle drie een andere opmaak. Voor de inhoudsopgave vindt ik dat een raar gezicht omdat dan ook de paginanummers dan groot, dan weer in een kleiner lettertype staan weergegeven etc. Nu is in principe de hele inhoudsopgave gelijk. (op die paar regels na dan) Daarvoor heb ik bij de index en inhoudsopgave gekozen voor "wijzigen" en vervolgens op het blad Opmaakprofiel de Inhoudsopgave (Inhopg 1 t.m 3) gewijzigd

HOi,

Ja, inmiddels heb ik beter gelezen ......
Als je nu de inhoudsopgave eens helemaal verwijderd, vervolgens het bestand opslaat en afsluit.
En hierna de inhoudsopgave helemaal opnieuw laat maken?

Inmiddels is het opgelost. Het had kennelijk toch met het opmaakprofiel in het document te maken. Alhoewel mij niet direct duidelijk was wat het verschil was. Ik heb in ieder geval de opmaak van een regel (3e niveau) naar de bewuste regel gekopieerd. De inhoudsopgave ververst en het euvel was verholpen. Voor mijn gevoel klopt er iets niet omdat de opmaak van de inhoudsopgave dus onafhankelijk zou moeten zijn van die van de tekst in het document. Maar ik heb haast, dus het kan me nu eigenlijk niet veel schelen waar hem dat aan ligt (normaal gesproken, zou ik hiernaar blijven zoeken tot ik een ons weeg...) Niet echt een goede oplossing maar
een WAP (Work Around the Problem) dus. In ieder geval bedank voor het meedenken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan