Inhoudsopgave

Status
Niet open voor verdere reacties.

blacksheep

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2000
Hoe kan ik van reeds uitgekomen boekjes, een index maken, zodat artikelen gemakkelijk terug te vinden zijn? In welk programma kan ik dat het beste doen en hoe kan ik dat opzetten? Ik moet dan in staat zijn na te gaan in welke uitgave een bepaald artikel verschenen is.

Als ik door krijg wat je precies bedoelt met "reeds uitgekomen boekjes", heb ik mogelijk een suggestie, maar ik krijg nog niet direct beelden bij die zinsnede.

Het gaat om het volgende. Ik ben sinds kort hoofdredacteur van een vereniging. Elke 2 maanden wordt er een blad uitgegeven, van ca. 80 blz. Ik wil graag een index maken van de reeds uitgekomen bladen, zodat ik bij het zoeken naar een bepaald artikel, alleen die naam kan ingeven en dan direct te zien krijg in welke uitgave (lees datum) dit artikel is geplaatst.

Hm, ik dacht iets, maar ik heb er net niet genoeg kennis van / zekerheid bij en dan kan ik beter niets zeggen. Sorry.

Dat kan toch d.m.v. een hyperlink. Klik in Word op Invoegen, vervolgens op Hyperlink de rest wijst vanzelf.

Indexeren

Ja Michiel, dat kan, maar volgens mij alleen wanneer je het Word document op je computer hebt staan. In dit geval moet ik uitgaan van de inhoudsopgave zoals vermeld in het boekje, omdat het boekje door een ander gezet wordt. De inhoudsopgave is naar me toegekomen, maar daar kan ik verder niets mee. Heb jij een andere tip?

Ik ben bang dat ik niet begrijp hoe e.e.a. in elkaar steekt. Jij wil een index maken, rondsturen, mensen kunnen dan klikken op een hoofdstuk waarbij dan het hoofdstuk wordt geopend?

nee lieverd, dat bedoel ik niet. Ik wil een index maken, waar de leden van de redactie toegang toe hebben. Zij moeten dan kunnen zien wanneer een bepaald artikel geschreven en gepubliceerd is. Dus het is in feite alleen bedoeld voor de redactie.

indexeren

De vraag is niet opgelost, maar niemand kent het antwoord, dus geef ik deze maar de status "opgelost".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan