wimthuiswerker
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 12 feb 2009
Als ik het internet op ga en bijvoorbeeld op Hotmail mijn postvak in bekijk, dan zie ik onderaan de browserregel waar "Gereed" staat als ik bij jullie forum deze vraag invoer. Zodra ik naar de hotmail site terug ga, zie ik een serie internet adressen onderin de browser regel voorbij vliegen zonder dat er wat bijzonders op het scherm gebeurt. In die tussentijd kan ik niks openen of aanklikken. Vervolgens detecteert AVG (Met daarin antivirus en antispyware) "opeens" spyware cookies. Maar, en dat is mijn vermoeden dus, die waren door AVG de VORIGE KEER al verwijderd! Dan MOET er toch iets met explorer zelf mis zijn ? Ik heb mijn computer ook proberen te scannen met het computerprogramma "Exterminate IT" en die geeft ook wel aan dat er een R.A.T (Remote Access Trojan) in mijn computer zit, genaamd "agent", alsmede wat "P2P" en wat "Trojan" programmas. Maar om het te kunnen verwijdern willen die oplichters geld zien? Ik heb het programma maar niet gekocht, want ik vertrouwde het niet helemaal meer. Wie weet kunnen jullie mij er hier mee helpen. Kan het zijn dat de antispyware niet werkt als je de free edition hebt van AVG? Kun je met die programmas eigenlijk tegenwoordig nog wel trojans verwijderen? Volgens mij lopen ze allemaal al hopeloos achter op de steeds vooruitstrevender wordende technologie waarvan criminelen zich bedienen.
Ik heb :
Windows XP professional
Processor Celeron : 2.8 Gigahz
AVG Free (Antispyware EN Antivirus)
Spybot S&D
PC Pitstop exterminate
het enige dat die programma's doen is cookies verwijderen, maar die komen net zo hard weer terug. Daarom denk ik, dat er een of ander proces IN de browser zit, dat moet worden verwijderd zodat de cookies niet elke keer weer terug komen?
Dit is een serieus bericht van een man van 40 jaar
Ik heb :
Windows XP professional
Processor Celeron : 2.8 Gigahz
AVG Free (Antispyware EN Antivirus)
Spybot S&D
PC Pitstop exterminate
het enige dat die programma's doen is cookies verwijderen, maar die komen net zo hard weer terug. Daarom denk ik, dat er een of ander proces IN de browser zit, dat moet worden verwijderd zodat de cookies niet elke keer weer terug komen?
Dit is een serieus bericht van een man van 40 jaar