Inkomend geluid Messenger 6.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

lupot

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2002
Hallo,
ik heb een probleem met het inkomende geluid bij Messenger 6.1, het komt er niet door. Mijn gesprekspartner kan ik horen, maar hij (of zij) hoort mij niet.
Ik heb bij eerdere threads al eens over dat probleem gelezen en daar werd aangeraden om de 6.0 terug te installeren of ergens een map te verwijderen waar er cijfers in staan.... het vreemde is dat als ik die map verwijdert heb deze er terug komt te staan nadat ik messenger terug heb opgestart. De messenger 6.0 vind ik nergens anders terug, weet er soms iemand een link waar ik die kan vinden.

Neen geen zonealarm, en die van XP heb ik ook uitgezet. Dus nu zit er helemaal geen firewall meer op.

Ik ben misschien wel een beetje kieskeurig, maar dit is waarschijnlijk een Engelse versie, het is voor oudere mensen, die graag de nederlandse versie zouden willen. Als er iemand is die deze weet staan.....:)

ik heb een probleem met het inkomende geluid bij Messenger 6.1, het komt er niet door. Mijn gesprekspartner kan ik horen, maar hij (of zij) hoort mij niet.

Volgens mij haal je in- en uitkomend verkeer door elkaar. Wat je hoort is inkomend verkeer en wat jij spreekt is uitgaand.
Heb je de wizeard van MSN als gevolgd? Extra/wizard beeld en geluid afstemmen......
De juiste microfoon geselecteerd?

Geplaatst door lupot
Ik ben misschien wel een beetje kieskeurig, maar dit is waarschijnlijk een Engelse versie, het is voor oudere mensen, die graag de nederlandse versie zouden willen. Als er iemand is die deze weet staan.....:)

KLIK

Als ik op de "klik" link klik krijg ik helaas niets. Het is wel het inkomende geluid dat ik niet te horen krijg, en de wizard heb ik doorlopen en ik hoor dan wel degelijk het testgeluid.

Je schrijft, dat je je gesprekspartner kan horen. Dan is het inkomende geluid toch in orde?

Sorry, ik heb het in het eerste bericht verkeerd weergegeven, mijn gesprekspartner hoort mij maar ik hem niet.
Zal in het vervolg mijn vraag twee keer nalezen i.p.v. 1 keer.
Zo geraken we er natuurlijk zeker niet.:o

Moet er opde plaats van die **** in de link iets staan?

Even nog een tip. Wat een beter programma is om met elkaar te kleppen is Skype. Geluidskwaliteit is veel beter.
Kan je hier krijgen en is gratis.

Het probleem zit niet bij de ander, daar ik met verschillende gesprekspartners hetzelfde probleem heb, en zij dat niet met een ander hebben.
Skype is natuurlijk een alternatief maar ik gebruik de messenger om te praten met vrienden die in een internetcafé zitten in Thailand, en daar kunnen zij niet zomaar Skype gaan op installeren.

Het is al een beetje een oude vraag, maar als je nog geen oplossing hebt, kijk dan eens bij de geluidsrecorder onder bureau-accessoires> entertainment. Staan de schuifjes hier wel open?

Groetjes,
Neleke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan