inkomende cam MSN 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

RacingFAN

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2002
Hi,

Ik zit momtenteel (sinds enkele dagen, voordien heeft dat altijd gewerkt) met een probleem met mijn "inkomende cambeelden" via MSN Messenger 6.0.
De verbinding wordt wel gemaakt. Maar ik krijg telkens een zwart scherm in mijn msn scherm, en bij hun blijft hun eerste beeld hangen.
Ik zelfs kan wel cammen, met de uitgaande cam heb ik dus geen problemen.
Kan iemand mij helpen.
Firewall van XP en die van Norton staan beide uit.

NA EDIT: ik heb dus juist een persoon gevonden waar het mij wel mee lukt, maar bij de andere lukt het nog steeds niet. En het hangt precies ook niet aan hun, aangezien het bij hun bij andere wel ging. Heel raar vind ik ...

Laatst bewerkt:
Kan stom toeval zijn dat juist die ene verbinding problemen geeft, heb ik ook weleens gehad en ineens deed tie het wel!!? Je weet wel zeker dat je beide met de zelfde MSN versie werken ??
groetjes

Weet mss iemand hoe ik mijn msn totaal kan desinstalleren. Hiermee bedoel ik alles er af. Met de gewone uninstal / configuratie scherm software lukt dit niet. Ik bedoel dan alles, incl de eigen smilies en je msn displays... Weet iemand raad ?

Is nog steeds niet opgelost en ik weet niet wat er aan te doen, echt niemand een idee ?

In de bijlage zie je gewoon wat ik krijg, al staat beneden in de msn messenger dat de verbinding gemaakt is. Bij de andere persoon blijft gewoon het eerste beeld hangen...

Bijlagen

• webcam.jpg
    webcam.jpg
    10,6 KB · Weergaven: 29
Geplaatst door RacingFAN
Weet mss iemand hoe ik mijn msn totaal kan desinstalleren. Hiermee bedoel ik alles er af. Met de gewone uninstal / configuratie scherm software lukt dit niet. Ik bedoel dan alles, incl de eigen smilies en je msn displays... Weet iemand raad ?
Het programma msn6 kun je in config scherm/software verwijderen.
Gooi hierna de map in program files van msn weg.
Windows messenger (als je die nog hebt) kun je zo verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan