inkomende e_mail pop3

Status
Niet open voor verdere reacties.

nordie

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2003
Omschrijving probleem: Op het tabblad extra,accounts,eigenschappen,servers ,bij mijn outlook expresse 6 installeerd zich telkens autmatische na pc opgestart te hebben bij "inkomende e-mail" het woordje "localhost" waar normaal pop.skynet.be moet staan.
Werk met xp proff
Heb reeds verschillende virus scan gedaan,waarbij niets gevonden werd.
Hopelijk iemand die mij kan helpen hiermee???

Welke virusscanner heb je? Ik heb Pccillin van TrendMicro en daar moet het om je inkomende mail te beschermen. het is niet van invloed op de werking van mijn OE.

Heb je problemen met het ophalen van je mail dan?
Sommige virusscanners zetten daar zelf wat neer.

Ja heb pc cillin 2002 als virusscanner,en krijg geen enkel bericht meer binnen

Hey, ,dat is raar. Heb je je account al verwijderd en hem ff opnieuw aangemaakt?
Zou ik even doen als ik jou was. Gebeurde dit opeens of na het instaleren van PC Cillin?
Je kan ook even op Spyware testen, zijn vaak rot geschreven progjes die allerlei vage dingen veroorzaken op je PC. Gebruik Ad Aware te downen op www.lavasoft.nu

"Pop 3 trap" moet werken. Soms mislukt dat en krijg je inderdaad geen mail. Pop 3 trap staat in de map van Trend in ProgFiles. Je kunt een snelkoppeling naar je bureaublad maken voor als het niet goed is opgestart.
Je kunt het controleren via start> uitvoeren> typ:
"telnet localhost 110" > OK.
Dan komt er een scherm met "OK pop3 server ready"

oke,heb accounts verwijderd en terug ingesteld,krijg mijn mails binnen,maar moet enkele minuten wachten met het bericht dat hij bezig is met verifieren,waarna ik een venstertje krijg met bevestiging van log in en paswoord,waarna ik op ok druk en de mails binnenkomen

Het klopt nog steeds niet.
Heb je pop3 trap gecontroleerd? Zo ja ga dan eens naar:
start>uitvoeren>typ:msconfig>ok>tabblad opstarten.
Staat daar tmproxy aangevinkt?
Dan moet het zonder al dat oponthoud werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan