inkomende mail probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter brum
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brum

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2006
hoi zit een probleem in outlook express 6!
heb pas op de 2 pc outlook geactiveerd,moest dit ook bij de provider doen (subaccount aanmaken)(hetnet)
heb ik gedaan,daar begonnen al wat oude bekende probleem(bij inloggen op site van provider) ,invoeren van het wachtwoord,na veel bellen en lang proberen is het gelukt een wachtwoord te maken via de provider en dus kon ik daarna een subaccount maken!
na alle instellingen gezamelijk doorgelopen te hebben ,lukt het nu dus niet het wachtwoord te accepteren bij outlook express 6!kan wel inloggen op de mail gedeelte van hetnet enzo,en ik kan ook outlook wel emails verzenden maar niet ontvangen !
met opstarten van outlook expresse vraagt ie dus telkens gebruikersnaam en wachtwoord,dat lukt dus niet geeft ook fout 0x800ccc90(serverfout) en 0x800ccc92(foutnummer)aan dan, Weer bellen met provider(wat onderhand wel aardig tijd in beslag nam!kwamen er niet uit,zit dus nu ,wel emails kan versturen maar niet ontvangen,heb dit probleem zelf ook gehad met hoofdaccount heb dit toen wel kunnen oplossen via de provider ,gezamelijk wachtwoord aangepast en zij heeft iets waardoor het werd geacpteerd!!
kom er nu niet uit en bellen begint aardig in de duiten te lopen nu!!
wachtwoord wordt geweigerd bij provider geeft ie dus aan !!
wat kan ik nu beste doen?

Laatst bewerkt:
Die hoofdaccount is ook van hetnet? Die werkt goed?
Ofwel heb je niet alles goed ingevuld bij de instellingen of wel bestaat die account niet bij hetnet of wordt deze niet erkend.
Je kan met het subaccount wel post verzenden maar niet ontvangen of heb ik het fout begrepen?
Kijk de instellingen eens na en laat eventueel weten wat je juist invuld?

Ik zou alle accountgegevens goed noteren en controleren of dit écht de juiste zijn.
Hierna alle accounts uit OE verwijderen en OE afsluiten.
Opnieuw OE openen en de accounts geheel opnieuw invoeren.

Ik heb het zelfs (hetnet) zo gek meegemaakt dat ik via het configuratiescherm eerst OE heb verwijderd uit Windows; na herstart van de PC opnieuw OE geïnstalleerd en tenslotte de account(s) opnieuw aangemaakt.
En toen werkte het ...... weer!

Succes

jean42 zei:
Die hoofdaccount is ook van hetnet? Die werkt goed?
Ofwel heb je niet alles goed ingevuld bij de instellingen of wel bestaat die account niet bij hetnet of wordt deze niet erkend.
Je kan met het subaccount wel post verzenden maar niet ontvangen of heb ik het fout begrepen?
Kijk de instellingen eens na en laat eventueel weten wat je juist invuld?

hoi ja klopt de hoofd account is ook van hetnet,werkte eerst niet ook probleem met wachtwoord,later via persoonlijke hulp van HetNet wel!(hebben wachtwoord omgeruild in ander wachtwoord!inloggen op mail gedeelte van HetNet wil wel
alle instellingen nagelopen is goed ingevuld ,zelfs nagelopen met hulp van HetNet is goed ingesteld!het zou een corrupte oulook express kunnen zijn zeiden ze!!
het probleem ligt ook in het gedeelte van het wachtwoord aanmelden zeg maar bij HetNet,snap alleen niet waarom ik wel kan mailen maar niet ontvangen!!
zou er toch een conflict met een viruscanner of firewall kunnne zijn?
heb Avg en norman en normale firewall van windows geloof ik!!
beste was outlook verwijderen en installeren,kreeg als laaste tip mee,maar ja de pc is net nieuw en outlook nog niet gebruikt!weet het ook effe niet meer

Kan je bij avg of norman bij de instellingen uitzetten dat de inkomende en uitgaande mails niet moeten gescand worden? Probeer dit dat eens.

Valijn zei:
Ik zou alle accountgegevens goed noteren en controleren of dit écht de juiste zijn.
Hierna alle accounts uit OE verwijderen en OE afsluiten.
Opnieuw OE openen en de accounts geheel opnieuw invoeren.

Ik heb het zelfs (hetnet) zo gek meegemaakt dat ik via het configuratiescherm eerst OE heb verwijderd uit Windows; na herstart van de PC opnieuw OE geïnstalleerd en tenslotte de account(s) opnieuw aangemaakt.
En toen werkte het ...... weer!

Succes

hoi ja eh die accounts zal ik nog een keer doen heb dit al 2 x gedaan maar zal het nog eens goed nalopen,en zal ik dan misch ook maar die overweging moeten maken om OE
te deinstalleeren en weer te installeren,!
eh alleen de mappen die in programafiles staan moeten die ook verwijderd dan worden ??
van OE dan bedoel ik ?
ps zal dan misch toch een bath of een corrupte outlook kunnen zijn?
:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan