hoi zit een probleem in outlook express 6!
heb pas op de 2 pc outlook geactiveerd,moest dit ook bij de provider doen (subaccount aanmaken)(hetnet)
heb ik gedaan,daar begonnen al wat oude bekende probleem(bij inloggen op site van provider) ,invoeren van het wachtwoord,na veel bellen en lang proberen is het gelukt een wachtwoord te maken via de provider en dus kon ik daarna een subaccount maken!
na alle instellingen gezamelijk doorgelopen te hebben ,lukt het nu dus niet het wachtwoord te accepteren bij outlook express 6!kan wel inloggen op de mail gedeelte van hetnet enzo,en ik kan ook outlook wel emails verzenden maar niet ontvangen !
met opstarten van outlook expresse vraagt ie dus telkens gebruikersnaam en wachtwoord,dat lukt dus niet geeft ook fout 0x800ccc90(serverfout) en 0x800ccc92(foutnummer)aan dan, Weer bellen met provider(wat onderhand wel aardig tijd in beslag nam!kwamen er niet uit,zit dus nu ,wel emails kan versturen maar niet ontvangen,heb dit probleem zelf ook gehad met hoofdaccount heb dit toen wel kunnen oplossen via de provider ,gezamelijk wachtwoord aangepast en zij heeft iets waardoor het werd geacpteerd!!
kom er nu niet uit en bellen begint aardig in de duiten te lopen nu!!
wachtwoord wordt geweigerd bij provider geeft ie dus aan !!
wat kan ik nu beste doen?
heb pas op de 2 pc outlook geactiveerd,moest dit ook bij de provider doen (subaccount aanmaken)(hetnet)
heb ik gedaan,daar begonnen al wat oude bekende probleem(bij inloggen op site van provider) ,invoeren van het wachtwoord,na veel bellen en lang proberen is het gelukt een wachtwoord te maken via de provider en dus kon ik daarna een subaccount maken!
na alle instellingen gezamelijk doorgelopen te hebben ,lukt het nu dus niet het wachtwoord te accepteren bij outlook express 6!kan wel inloggen op de mail gedeelte van hetnet enzo,en ik kan ook outlook wel emails verzenden maar niet ontvangen !
met opstarten van outlook expresse vraagt ie dus telkens gebruikersnaam en wachtwoord,dat lukt dus niet geeft ook fout 0x800ccc90(serverfout) en 0x800ccc92(foutnummer)aan dan, Weer bellen met provider(wat onderhand wel aardig tijd in beslag nam!kwamen er niet uit,zit dus nu ,wel emails kan versturen maar niet ontvangen,heb dit probleem zelf ook gehad met hoofdaccount heb dit toen wel kunnen oplossen via de provider ,gezamelijk wachtwoord aangepast en zij heeft iets waardoor het werd geacpteerd!!
kom er nu niet uit en bellen begint aardig in de duiten te lopen nu!!
wachtwoord wordt geweigerd bij provider geeft ie dus aan !!
wat kan ik nu beste doen?
Laatst bewerkt: