Inkt cartridge resetter en hervul systeem voor een Brother MFC-J870DW gezocht, maar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Inkt cartridge resetter en hervul systeem voor een Brother MFC-J870DW gezocht, maar zijn die er al, zo ja, kan iemand mij één of meer voorbeelden geven?

Ik zou daar zeer dankbaar voor zijn.

Pleace Help !!! :(

Laatst bewerkt:
ik gebruik al jaren merkloze inkt voor mijn brother, spotgoedkoop, goeie kwaliteit en geen geprul met zelf bijvullen etc.
Een echt goed werkende resetter heb ik jammer genoeg nog niet gevonden.

Het probleem is dat de nieuwe printers een chip hebben en de oude niet.

Het voordeel van de nieuwe serie is dat deze moderner is, een aanraakscherm en nog wat andere zaken.

Ik ben echter op zoek of er een resetter voor de cartridges bestaan, want navullen is een stuk goedkoper, maar voor dit type heb ik dat nog niet gezien. Ik kom wat buitenlandse websites tegen, maar het lukt mij niet om ze via de vertaling van Google te lezen en zelf ben ik de buitenlandse talen helaas niet machtig.

Laatst bewerkt:
Ik heb de MFC-J825DW gekocht, de cartridges van deze printer zijn vele malen goedkoper dan voor de MFC-J870DW, want de MFC-J825DW heeft geen chips nodig.

voor deze printer kost een zwarte originele cartridge 20.44 € voor 10 ml.
Waar ik mijn inkt bestel betaal je 7.87 € voor 15 ml ....
Nog nooit 1 probleem mee gehad.

Dank je voor je antwoord, volgens mij kan het nog een heel stuk goedkoper voor de Brother MFC-J825DW. Ik heb het nodige op Marktplaats gezien, € 2,50 voor een flink gevulde cartridge is niet duur, vooral bij meerdere afname zijn ze goedkoper. Wat meer in de omgeving kom ik ze al voor € 4,25 tegen, bij 5 x 4 setjes kost het € 50,- inclusief verzendkosten.

ik heb ook al goedkoper gehad, maar kreeg een mindere kwaliteit ( lange droogtijd bvb )
De cartridges die ik nu koop zijn perfect van kwaliteit.
Ooit eentje gehad dat imho te snel leeg was, dit gemeld, en 3 dagen later zat er een nieuwe cartridge in de bus, gratis.

Dat het wat vaak wat langere droogtijd heeft, dat vindt ik geen probleem, als het maar goed werkt is voor mij het belangrijkste.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan