Inkt geeft vegen

• Onderwerp starter Onderwerp starter RTB
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RTB

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2009
Sinds een tijdje geeft de inkt waarmee mijn printer print vegen. Als ik met mijn hand over het papier ga, blijft er een veeg achter. Ook als ik dingen met een markeerstift markeer, versmelten de inkt van de printer en de inkt van de markeerstift. Bovendien blijft er ook zwarte inkt achter op de dop van de stift ...

Ik heb een originele Canonprinter, met al even originele Canoninktpatronen. Aan de patronen ligt het denk ik niet, aangezien ik er al twee versleten heb die vegen gaven.

Weet iemand raad?

heb je al eens een (diepte)reiniging geprobeerd? Een van de opties van onderhoud

zet de printkwaliteit op "snel" in de printereigenschappen, de kwaliteit is nog goed en je verbruikt minder inkt, en de inkt droogt sneller.

gebruik je wel het goede papier.
en de markeerstift is op water basis dus die zal altijd vegen geven.

als reiniging en dieptereiniging (via eigenschappen printer tabblad onderhoud) niet werkt zal de printkop slecht zijn. Je kunt nog eens proberen de printkopin warm water te laten weken dit kan niet met alle canon printers.daarna de printkop goed laten drogen en terug plaatsen. Ps de mp 1** en 2** versies hebben geen uitneembare printkop. Je kunt dit altijd controleren of er 3 of meer cartridges in de printer zitten zal de printkop eruit te halen zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan