Inkt terroristen

Status
Niet open voor verdere reacties.

eduard edwin

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2001
Heeft iemand een goede goedkope manier om aan gevulde cartridges te komen voor mijn Xerox workcentre
M940 die terroristen vragen er dik 40 euro voor da's toch niet leuk meer om wat uit te printen
Met terroristen bedoel ik O.A. digital revolution refill inktclub en nog een paar andere refill bedrijven die veel reclame maken van goedkope inkt gewone terroristen zijn het ze maken er gebruik van dat je toch inkt moet kopen om te printen en dat zal vast wel goedkoper kunnen ook de producenten van printers werken er in mee om zelf vullen een puinhoop te maken of bijna onmogenlijk en Cps onbetaalbaar te houden
Ik hoop op een paar goede oplossingen

Tja

da's nou net wat ik niet meer wil ik wil kanten klare cartridges kopen en de mijne inleveren voor een redelijke prijs dat navullen is al drie keer misgegaan
lekkage in mijn all in one is geen pretje dat kan ik je zo vertellen maar bedankt voor je reactie

Ik weet niet of je het over de prijs van zwart hebt, maar voor kleur ben je zeker niet zoveel kwijt.
Kijk eens bij www.opus.nl daar kosten de kleuren € 13,45 en als voor de zwart ook geld dat daar dezelfde ingaan als in de m740/750 kost die €29,23.

Ik weet de cartridge nummers niet die jij moet hebben, ga zelf maar even kijken.

http://www.opus.nl/printersupplies_ov.asp?sid=xerox

Het is in elk geval een vetrouwt bedrijf dat al jaaaaren bestaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan