Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die heb ik ook nog 1Geplaatst door ojan
--> systeem --> canon BJC 250![]()
Dacht dat het die was, want die stond bij jou aangegeven bij je systeem als printer...Geplaatst door ardger9
Die heb ik ook nog 1
o dat wist ik dus niet maar dat is wel mooi! want ik moet na weet ik hoeveel de printerkop een keer vervangen. en dat is niet zo goedkoop!Geplaatst door ojan
Dacht dat het die was, want die stond bij jou aangegeven bij je systeem als printer...
Seeburg: In tegenstelling tot epson verander je bij een nieuwe cardridge de printkop mee. Deze zit nml op de cardridge op...
Dat weet ik nie ik weet nie zoveel van die dingen af.Geplaatst door seeburg100
er zal in de printer toch wel zoiets zitten als een puls regelaar die de ink hoeveelheid regeld?
Geplaatst door seeburg100
er zal in de printer toch wel zoiets zitten als een puls regelaar die de ink hoeveelheid regeld?
nou ojan hoe komt volgens jou de ink eruit? hoe gaat dit? zal toch wel geregeld worden door iets in de printer?( pulsregelaar) of zo!Geplaatst door ojan
was da?![]()
Geplaatst door seeburg100
nou ojan hoe komt volgens jou de ink eruit? hoe gaat dit? zal toch wel geregeld worden door iets in de printer?( pulsregelaar) of zo!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.