Inktcartridgeklepje voor HP PSC 2110

Status
Niet open voor verdere reacties.

maalros

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 okt 2005
Bij mij is het inktcartridgeklepje van mijn HP PSC 2110 afgebroken. Ik ben dus op zoek naar een andere.
Het is het grijze klepje van inkt nr. 56, 58.
Wie oh wie heeft er een over van een stukkende printer of weet waar ik er een los kan kopen?
HP verkoopt ze nl. niet los. :(

Bijlagen

• hp psc 2110.jpg
    hp psc 2110.jpg
    22,3 KB · Weergaven: 43
Boehf, dat gaat moeilijk worden. Waar is het juist afgebroken? Heb je het overblijvende stukje je nog?

HP levert inderdaad voor dit toestel geen spare parts meer. Maar als je het andere stuk nog hebt, zou je eventueel met sterke seconden lijm, het nog kunnen herstellen, anders vrees ik er voor.

Helaas

Ook heb ik al geprobeerd met sterke lijm dit weer aan elkaar te lijmen maar helaas. Het is niet gelukt. :(
Wat nu wel heel erg sterk aan elkaar gelijmd zit is het beweegbare kleine stukje aan de onderkant wat inderdaad.... ja... beweegbar moet zijn maar nu zo sterk aan elkaar geplakt zit dat er echt geen beweging meer in te krijgen is. Dus het ene dat niet vast moet zitten, zit vast en het andere dat wel vast moet komen te zitten, vertikt het.
Het heeft nu ook geen nut meer omdat ik nu ook een klein veertje verloren heb in een winkel alwaar ik probeerde het klepje te kopen. Het veertje schoot er uit en was niet meer te vinden.
Al met al dus dikke pech....:confused:

Dan heb je inderdaad dikke pech, en dan vrees ik dat wij je daarmee niet meer kunnen helpen. Het enige, dat misschien nog mogelijk is, de complete cartidge trein te laten vervangen, als het nog verkrijgbaar is, maar of dit verantwoord is, qua onkosten, daar kan ik niet over beslissen.

Ik heb gezien dat je ook al op markplaats.nl heb gezocht, dan zou je toch maar een nieuwe inktcartrids moeten kijken van wie het goed koopst is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan