Inline aanvullen (auto aanvullen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Musicjohn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jan 2008
Berichten
3
Hallo allemaal,

In Internet Explorer op mijn laptop (draait Windows Vista) heb ik geen "inline aanvullen" meer bij tekstvelden. Hij doet het nog wel op de adresbalk. Als ik dan de eerste letters intik van een eerder bezochtte website dan krijg ik een optie van overeenkomstige sites waar ik uit kan kiezen.

Maar voorheen deed IE dat ook bij alle in te vullen velden op een website. Als ik bijvoorbeeld op eBay had gezocht op het woord "fiets" en de volgende dag wilde ik weer zoeken op"fiets" dan hoefde ik alleen de f maar in drukken en er verscheen een optie-box met woorden die beginnen met f (van vorige zoekresultaten). Ook bij Google e.d. was dat zo.

Dat werkt nu dus niet meer en dat vind ik knap vervelend.

Dit probleem speelt sinds ik een "tweak" programma (TweakVI) had gedownload op aanraden van de "TweakVista.nl" website. Het programma beviel mij niet, en ik heb het weer verwijderd (nadat ik de "snapshots" had terug gezet die ik bij aanvang had gemaakt van het systeem).

Op betreffende website kan ik de oplossing voor mijn probleem helaas niet vinden, vandaar dat ik de vraag hier stel.

Weet iemand misschien welke registersleutel ik moet veranderen om inline-aanvullen weer te activeren? In de opties van IE staat "auto aanvullen gebruiken" al ingeschakeld, echter doet hij het niet.

Wie helpt me...

B.v.d.

John
 
P.S.

Ik vergat te vermelden dat it probleem ook speelt in Windows zelf. Als ik in het startmenu klik op "Uitvoeren" dan kreeg ik in het verleden ook auto-aanvullen. Als ik bijvoorbeeld de "R" van regedit intikte dan kwam het hele woord meteen tevoorschijn. Nu dus ook niet meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan