inline frame

Status
Niet open voor verdere reacties.

josvink66

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2006
goededag,

ik ben besig met het maken van een website voor iemand, maar er is een pagina met een inline frame, in firefox 2.0 en ie7 (zijn de enige twee die ik getest heb) werkt het goed maar in ie6 daar zit een hele grote ruimte tussen. zou iemand mij kunnen vertellen hoe dat kompt?

Site

dit is de inline frame die ik gebruik:

Code:
<IFRAME SRC="Depagina.html" WIDTH="540" HEIGHT="1111" FRAMEBORDER="0" MARGINHEIGHT="0" MARGINWIDTH="0" SCROLLING="no"> </IFRAME>

Bedankt,

Waar zit die ruimte tussen dan?

De W3C Validator heeft ook nog wat opmerkingen ;)

tussen de tekst

Aanvraag nieuwe telefoonaansluiting Europatel
en
Contractgegevens

en alles daar onder

edit,
ik heb bijna elke fout er uit gehaald.
maar ik meot nog 1 regel aanpassen, maar dat lijkt me nogal onlogies om die aantepassen zoals hun zeggen,

dit is lijn 38 bij mij.

<PARAM NAME=movie VALUE="scmenu.swf"> <PARAM NAME=menu VALUE=false> <PARAM NAME=quality VALUE=high> <PARAM NAME=wmode VALUE=opaque> <PARAM NAME=bgcolor VALUE=#F0F1EE> <EMBED src="scmenu.swf" WIDTH=130 HEIGHT=300 vspace="0" menu=false quality=high wmode=opaque bgcolor=#F0F1EE TYPE="application/x-shockwave-flash" PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash" name="scmenuobj"></EMBED></OBJECT></noscript></div>

als iemand daar dus naar kan kijken en hem verbeter zou dat fijn zijn

Laatst bewerkt:
De ruimte wordt waarschijnlijk gecreeërd door de dubbele tabel in die aanvraagpagina.
Je opent een tabel in een tabel, die zorgt voor wat extra ruimte denk ik.

De W3C geeft aan dat <embed> nooit geldige code zal opleveren*, ze geven deze pagina aan om wel geldige flash te laten verschijnen.

*: zie quote
Many Flash authoring tools recommend, or enforce, the usage of the <embed> element to include flash animations or applications in Web pages. <embed>, however, was never part of any standardized version of HTML, and this practice produces invalid markup.

Uiteraard.

Mijn geld staat op de tabel binnen het iframe van aanvraag.html, herschrijf je die met maar 1 <table> dan moet het goed gaan.

Tja, het is kiezen of delen.

Je hoeft alleen de tabel maar te herschrijven, het grootste gedeelte is dingen weghalen.

maar waar slaat het dan op dat tie dat alleen doet in IE6 ??

hallo,

ik weet niet of ik commentaar op de site mag geven.
maar ik doe het lekker toch::p

ik kijk met safari en bij mij zie ik dat het aanmeld formulier 5 pixels uitsteekt rechts ten opzichte van het gedeelte met de text:Aanvraag nieuwe telefoonaansluiting Europatel

ligt dit alleen aan mij?

tuurlijk mag je commetaar geven,

ik heb geen safarie maar ik zal het morgen ff downloaden,

tnx voor de commetaar;)

Ook in Opera is dat het geval en ontbreekt er een stuk tekst
Zou u met dit document de volgende bijlagen willen meezenden
Kopie van het legitimatiebewijs waarop de foto en gegevens duid...
Kopie van een recent bankafschrift, niet ouder dan 2 maanden
Kopie van een loonstrook, niet ouder dan 2 maanden
Zonder deze benodigheden kan u aanvraag niet in behandeling word...
Deze tekst is ondanks scrollen in de pagina standaard niet zichtbaar, alleen door scrollen in het formulier wordt het (gedeeltelijk) zichtbaar, verwarrend omdat er geen scrollbalk zichtbaar is in het formulier.

ik ben er achter gekomen dat de inline frame pas begint waar de flash menu eindigt, maar dat slaat nergens op want het zit bijde in een andere ruimpte:S

dus ik denk dat ik mischien tog een andere code nodig heb, maar mij luktde dat niet egt,
zou iemand ff een code voor mij kunne maken?

dit zijn de files:
scmenujs.js
scmenu.swf

de hoogte moet zijn: 300 en de breedte 150.

bedankt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan