inline frames. htm openen niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariejanto

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2004
Beste forummers,

Waar kan ik instellen dat de inline frames wel werken in plaats van niet zoals bij mij. Als ik het tenminste goed zeg, maar het zijn meestal de links die eindigen op .htm ??

Ik heb geen idee welke versie ik heb van Inernet Explorer, misschien kan iemand zeggen waar ik dat kan vinden, misschien dat jullie dan wel verder komen met mijn vraag waarom de frames niet werken.

Alvast bedankt !

groet, joar

Marcel,

Je zei het al "Domme vragen bestaan niet"

Daarom : ik zou het niet weten als ik eerlijk ben, hoe kan ik dat zien of wat zijn de eigenschappen ??

Hallo.

Je hebt het over in-line frame`s,dus ik neem aan dat je met een eigen homepagina bezig bent?
Frontpage is een onderdeel van het office-pakket,met front- page kun je eigen website bouwen.
Maar nu heb ik het gevoel,dat je iets heel anders bedoelt en eigenlijk niet weet hoe je het moet uitleggen.
omschrijf je vraag nog eens met iets meer info

inderdaad marco, ik bedoel iets anders.

Ik had een keer gelezen op een website die ik opende : U browser ondersteunt geen inline-frames, dus ik dacht dat dat was wat er bij niet functioneerde.

Ik heb nl. regelmatig dat ik een website open waarbij ik iets aan wil klikken en dan komt er niks, en zoals eerder gezegd zie ik dan onderin mijn scherm dat dat meestal links zijn die eindigen op .htm

Zegt dit al genoeg over mijn probleem ? Kortom, bij sommige sites krijg ik gewoon niet alles te zien en geeft hij onderin Gereed terwijl er niks ''getoond'' word.

Mocht het niet duidelijk zijn dan hoor ik het wel en probeer ik het nog wel duidelijker te omschrijven.

Hallo.

Nu begrijp ik wat je bedoelt,naar mijn mening zou je eens moeten proberen om de Explorer 6 via windows update opnieuw te installeren.

Of in het configuratie-scherm,internet opties,geavanceerd de standaard instellingen herstellen

Probeer dat eerst maar eens,als het dan nog niet opgelost is,hoor ik het wel.

Vraagje, draai je een popup-stopper? Kan je eens een site geven waarbij dit euvel zich voordoet?

Geplaatst door gezina
Vraagje, draai je een popup-stopper? Kan je eens een site geven waarbij dit euvel zich voordoet?

Beste Gezina,

Een voorbeeldsite waar ik dus niks te zien krijg is

www.trend-design.nl

Als ik hier op de categorieknoppen aan de linkerkant druk, dan gebeurt er bij mij dus niets.

Ik denk overigens wel dat er een popup stopper werkt, want ik heb zo'n Mcaffee Security Center met virusscan privacy wall, spam e.d. en daar zal ook wel zp'n popup stopper op zitten.

Geplaatst door marcel bosveld
Hallo.

Nu begrijp ik wat je bedoelt,naar mijn mening zou je eens moeten proberen om de Explorer 6 via windows update opnieuw te installeren.

Of in het configuratie-scherm,internet opties,geavanceerd de standaard instellingen herstellen

Probeer dat eerst maar eens,als het dan nog niet opgelost is,hoor ik het wel.

2 vragen naar aanleiding van het bovenstaande :

Waar kan ik zo'n update vinden en waar kan ik zien met welke versie ik momenteel werk

Ik denk idd dat je het in McAfee moet zoeken, ik heb de NIS van Symantec en daar Reclame onderdrukken en Privacy uitgemept, stoort mij te veel. Daarom doet die site het bij mij wel. Ik heb ook een aparte popup-stopper, daar ligt het in dit geval dus niet aan. Mogelijk kan je een en ander afregelen in McAfee.

Mariejanto> Heb jij al kunnen achterhalen waar het aan lag? ik heb het zelfde probleem (en werk ook met Mac afee) en krijg het niet opgelost.

Helaas evdb ik heb nog steeds hetzelfde probleem.

Heb zelf gelukkig 2 comp. dus als ik een site tegenkom die ik echt wil zien dan start ik die 2 naast elkaar op, maar echt praktisch is dat natuurlijk niet.

Heb de tips van anderen geprobeerd en het zal best wel ergens een instellingfout zijn maar ik ben er nog steeds niet achter.

Nou mocht jij het wel uit weten te vinden, houd ik mezelf heel erg aanbevolen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan