inlog adressen msn verwijderen in vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

a194645

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
Berichten
1.591
als je msn opstart kan je kiezen met welk msn adres je jezelf aanmeld deze kan je verwijderen door in te loggen zonder vinkje ervoor te zetten , maar het word iets anders als je kinderen zomaar wat ingetijpt hebben en proberen in te loggen of als andere mensen even inloggen zonder wachtwoord

ik wil dus die foutieve en andere inlog adressen eruit

bij xp was het iets van c documentsetting app.data creditals ofzo iets ongeveer

maar hoe moet het nu bij vista ??:rolleyes:

dus in het kort : hoe verwijder ik inlog adressen in msn bij vista
 
Er staat als het goed is achter, (vergeet mij).
Achter, Onthoud mijn email, dan.
 
ja dat staat er achter , als je dan je wacht woord invuld en de vinkjes weg doet is je adres weg maar dat is net het probleem er staan adressen waar ik geen wachtwoord van heb of die de kinderen zomaar ingevuld hebben en dus geen wachtwoord hebben en dan krijg je dat adres niet weg

ik moet dus weten waar msn de adressen opslaat om ze zo handmantig weg te doen

zoals ik al zij in xp zat het ongeveer in c: / documentsetting / app.data / windows / creditals ( dit klopt niet helemaal dat is maar wat ik me ongeveer herinder) maar in vista is het heel anders en ik vind de map dus niet onder vista
 
ja dat staat er achter , als je dan je wacht woord invuld en de vinkjes weg doet is je adres weg maar dat is net het probleem er staan adressen waar ik geen wachtwoord van heb of die de kinderen zomaar ingevuld hebben en dus geen wachtwoord hebben en dan krijg je dat adres niet weg

ik moet dus weten waar msn de adressen opslaat om ze zo handmantig weg te doen

zoals ik al zij in xp zat het ongeveer in c: / documentsetting / app.data / windows / creditals ( dit klopt niet helemaal dat is maar wat ik me ongeveer herinder) maar in vista is het heel anders en ik vind de map dus niet onder vista

Dit kan je in Vista vinden als je gaat naar:
1. Deze Computer
2. C schijf (afhankelijk waar je windows op geinstalleerd is)
3. Map Gebruikers (of Users)
4. Rechtsboven bij zoeken typ je "Live" (van Windows Live Messenger)
5. Nu verschijnen een aantal bestanden met de naam Live in. Hiertussen staat ook een map met "Windows Live contacts". Dubbeklik hier op, alles selecteren en verwijderen.

Als het goed is verwijdert hij nu alle gebruikersnamen en wachtwoorden.

!Tip. Volg deze stappen ook wanneer je je niet meer kunt aanmelden bij MSN of geen berichten meer kunt verzenden in Windows Live Messenger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan