inlog en wachtwoorden steeds weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

karel3012

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2008
Mijn echtgenote heet IE7 geinstaleerd ,van toen af moet ze telkens ie7 opstart op de forums waar ze lid is steeds terug inloggen en haar ww ingeven .Iik heb al gekeken via internetopties -inhoud-wachtwoorden en formulieren, daar staan de twee laatse opties aangevinkt ,heb ze ook eens alle vier aangevinkt maar geen resultaat ,daar ze lid is van verschillende forums en clubs is dit telkens een hele karwei
Weet iemand een oplossing voor haar probleem

Worden de cookies niet steeds verwijderd na het afsluiten? Gebruik je een programma als CCleaner bijvoorbeeld?

ze gebruikt ccleaner maar daar zijn die cookies uitgeschakeld .In ie6
werkte alles normaal het probleem stak de kop op nadat IE7 was geinstaleerd

Bij CCleaner > Cleaner > Internet Explorer, staat alles daar uit of alleen de cookies? Zo niet, zet dan even alles uit.

Ja, dat zal het wss zijn.
Probeer het programma (CCleaner) enkele dagen niet te gebruiken en kijk eens wat het geeft...

Als dat geen resultaat geeft kan je misschien je instellingen wijzigen.
Extra < Internetopties < Privacy en dan op laag zetten of alle coockies toelaten...

Ik zou de privacy-instellingen niet zomaar laag gaan zetten hoor. En let ook op dat bij CCleaner > Opties > Instellingen "Computer automatisch schoonmaken bij opstarten" uitstaat. Anders kan je braaf CCleaner even niet gebruiken, maar schiet je er nog niets mee op. ;)

De fout ligt volgens mij niet bij ccleaner,de logins werken ook niet meer als ccleaner niet gebruikt is
Als ie7 opstart moeten alle ww en logins terug ingegeven worden.
Aan ccleaner is niets aangepast ,onder IE6 was alles ok,met IE7 hebben we dit probleem
Ik heb me al rot gezocht maar kan met geen passend antwoord voor de dag komen:(

Laatst bewerkt:
Ga eens naar Extra > Internetopties > Inhoud > Automatisch aanvullen > Instellingen, en zet daar alles aan. Als er wordt gevraagd om een wachtwoord te onthouden, positief beantwoorden.

het rare is dat onder IE6 alles perfect in orde was,maar na de installatie van IE7 niet meer
Ze heeft 7 nodig daar je op de forums van clubs.nl anders beperkt bent in mogelijkheden tot plaatsen van bestanden

Ze heeft 7 nodig daar je op de forums van clubs.nl anders beperkt bent in mogelijkheden tot plaatsen van bestanden
Raar?
======

Heb je IE 7 al eens proberen te herstellen naar standaard instellingen?

heb ik ook geprobeerd maar dat kon ook niet baten,het is een officiele xp met alle updates
niets anders gebeurd dan IE7 geinstaleerd ......raar he ,,:o

Ik heb het probleem eerder gehoord en herstel naar fabriek was toen de oplossing. Jammer dat het niet werkt.

Wanneer is IE7 geïnstalleerd? Is systeemherstel een optie?

Ie is 3 dagen geleden geinstaleerd, en ik denk dat met een systeemherstel mijn echtgenote niet gaat kunnen lachen want dan is ze een heel deel gegevens kwijt
Ik ga straks nog eens proberen met alles standard te zetten wie weet lukr het deze maal

Gegevens kwijt? Zoals wat?
Systeemherstel verwijderd geen bestanden hoor :).

ze zegt zojuist dat ze al de login gegevens kwijt is als ze de pc herstart niet als ze enkel IE7 afsluit,dit werpt mischien een ander licht op de zaak?

CCleaner heeft een optie om de computer te schonen bij het opstarten, als je die nog niet hebt gecontroleerd, doe dat dan. En ik weet niet of je nog andere cleaner tools erop hebt?

die staat uitgeschakeld en kan enkel manueel scannen ,daar ha ik al naar gekeken ,een andere scanner staat er niet op,Ik heb zojuist IE terug standard gezet( zij goed kwaad :evil:) ze moet terug alle ww en logins terug ingeven maar het hielp ook niet
Ik moet nu gaan oppassen wat ik nog uitsteek :o wil ik de avond halen:)

Mijn ideeën beginnen echt op te raken.. Ik heb er ook geen ervaring mee. Ik gebruik dagelijks CCleaner, dus ik moet toch elke dag overal al m'n wachtwoorden ingeven.
Je zou nog kunnen proberen de sites aan de Veilige Websites toe te voegen, en de cookies ervan toe te staan. (Zie je allemaal zo staan bij Internetopties).

Laatst bewerkt:
ik ga die laatste tip nog maar eens proberen en ga het dan voor bekeken houden want ik ben ook aan het einde van de mogelelijke oplossingen ,bedankt in elk geval om mee te zoeken naar een oplossing ,ik dent dat we deze topic maar best afsluiten.moest ik ooit????de oplossing vinden dan plaats ik ze zeker op het forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan