Dag Cobbe
Ik zit nog met enkele problemen waar ik vandaag al heel de dag op zit maar nog niet uit geraak. In tabblad "log"
1) Bezetting per dag werkt enkel als "cbkindnaam" en "cbmaand" leeg is. Deze keuze is echter niet voorhande in de comboboxen. In "cbmaand" krijg ik nog wel een leeg vakje ingevoegd, omdat deze combobox gewoon naar een reeks cellen verwijst. Maar "cbkindnaam" verwijst naar de naam "namen" en deze naam heeft een formule die ik nog niet begrijp. deze formule verwijst naar de kolom Z en de namen die daar in staan (maar echter maar tot en met G, H kan men niet kiezen???) Als ik een van deze namen blanco maak, werkt het wel. Maar namen onderaan bijvoegen dan weer niet.
Ik heb zelf al vanalles geprobeerd, maar dit resulteert altijd in dat of de "bezetting per dag" niet meer werkt of dat "het overzicht per maand of per kind/maand" niet meer werkt. Of gewoon beide niet
Is het mogelijk om de naam "namen", te verwijzen naar tabblad "naambeheer" E5:E57. Ik heb hier al een blanco cel en een **** cel voorzien?
2) Aangezien dat ik het zo gecodeerd heb dat elke nieuwe inschrijving of elke nieuwe uitschrijving van boven ingevoegd wordt, schuift heel de tabel (het overzicht) mee naar beneden. Dit komt waarschijnlijk omdat mijn oplossing voor dit te "loggen" niet echt de juiste manier is.
Maar is dit makkelijk op te lossen? of misschien mogelijk om de tabel (het overzicht) op een apart tabblad? of ...?
Zie bijlage voor mijn laatste versie
Alvast bedankt