Inlog probleem Arcadyan ARV7519 (KPN Experia Box)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stigter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 jul 2001
Van de week helaas een onvoorziene nieuwe installatie moeten doen. Ook direct maar alle software waar het kon naar de 64 bits versie geholpen. Mijn configuratie is op het moment:
Netwerk
  • Router Experia Box
  • Modem TP Link 1043
OS
  • Windows 7 Sp1 (64 bits)
Beveiliging
  • AVG Internet Security 2012
  • Spybot Search and Destroy (voor het immuniseren)
Webbrowsers
  • Firefox 12
  • Internet explorer 9 (32 en 64 bits)

Nu het probleem.
Ik wilde inloggen op de Experia Box van KPN en kreeg telkens te zien, niet het juiste wachtwoord. Zelfs na een harde reset van de router was het niet mogelijk in te loggen of zelfs maar het wachtwoord te wijzigen (verplicht na reset router). KPN gebeld en die konden mij ook niet helpen.

Toen maar vanaf mijn mobiel die net zoals de computer draadloos verbonden is met de modem (TP-Link 1043) naar het bekende ip-adres, tot mijn stomme verbazing kon ik daar wel inloggen en het wachtwoord wijzigen.

Nu moet ik dus eerst via mijn mobiel inloggen op de router, daarna het ip-adres/index.stm in mijn webbrowser intypen en dan kom ik zonder inlogscherm direct in de router. Welke browser ik ook gebruik dit is de enige manier om in te loggen.

Ik heb reeds geprobeerd om dit op te lossen door uit te vinden welke instelling dit zou moeten zijn, maar tot nu toe geen oplossing. Heeft iemand vergelijkbare problemen? en nog belangrijker, welke oplossing?

Gevonden..
Lijkt mij foutje van AVG, deze heeft de optie AVG Do Not Track standaard aangezet in mijn browser..
Alleen als ik de volgende tekst uitvink werkt het weer!
Aan websites doorgeven dat ik niet gevolgd wil worden (via de HTTP-header Do Not Track)

Kostte maar 2 dagen om hier achter te komen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan