Inlog probleem door win 10 of edge

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leadbelly

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2014
Op een paar sites waar je geregistreerd in moet loggen (helpmij niet) kom ik niet meer binnen door foutief wachtwoord. Nieuw ww aanvragen helpt niet want ook die wordt niet geaccepteerd. Dit probleem doet zich voor met win 10 en edge. Ik heb als test chrome genomen en ik kan weer inloggen. Iemand die weet welke instelling van win 10 of edge moet hebben?

Ik heb het uitgeschakeld. Dank je voor je antwoord. Het is niet de optie die ik moet hebben. ik krijg wederom dat ik een verkeerd ww heb. Zelfs na volledig uitloggen.

Laatst bewerkt:
Eem andere browser heeft niet geholpen. Met chrome kon ik op 1 van de sites waar ik niet op kon inloggen, maar na een paar uur rust was ik ofline en kom ik er niet meer op.

wel manamana, ik heb alle cookies en browsergeschiedenis verwijderd en kan nu weer middels edge inloggen.

Ja maar het probleem begon met een zgan schone pc. Ik had net windows terug gezet met behoud van bestanden. Je gaat er niet vanuit dat dat de browser dan vol zit. En het heeft dan ook NIET echt geholpen. Ik hen nu alweer hetzelfde probleem.

Laatst bewerkt:
Diverse suggesties hier, sommigen staan er een paar keer in, check of er iets bij zit voor jou:

Windows 10 Edge should log into eBay if you disable Microsoft Silverlight Updates in the Silverlight desktop application. I.E will still not log into eBay after disabling the updates feature but Windows Edge should. To find Silverlight desktop app simply click the Search icon on the taskbar then type in Microsoft Silverlight. Click the Updates tab and disable. You will see a security waring which you will have to ignore. Manual updates would be recommended.
Windows 10 Edge is installed with 'Block All Cookies' set in the advanced settings. (click "..." at the top right, click Settings, scroll down to View Advanced Settings, scroll right down to Cookies, and select 'Block only third party cookies'.

In Edge try the "..." option in upper right corner for a dropdown that offers to run "Internet Explorer" and that worked for me.

Het probleem is niet alleen edge. Middels chrome heb ik nu met 1 van de inlogsites hetzelfde. De site die maandenlang oninlogbaar was doet het op dit moment op beide browsers, die er een paar dagen geleden mee begon doet het nu op beide niet. En nog steeds wordt het nieuw aangevraagde ww niet geaccepteerd.

Maar werkt er dan 1 van die tips?

En:
Check je systeem eens met Malwarebytes Free.

Als het in meerdere browsers niet werkt, dan zal het eerder aan je pc dan aan je browser liggen.

Idd scannen op malware is het advies. En kijk eens of de klok van je pc goed staat?

Met malewarebytes gescand en die heeft niks gevonden. Met de klok RogerS bedoel je de tijd die windows aangeeft in de taakbalk? Exact gelijk.

Probeer eens op een andere computer of op je mobiel smartphone in te loggen, bij wijze van test.

Was de mobiel via de WiFi van je thuis Internet of rechtstreeks via de telefoonprovider?

Ik kom met wifi op beide sites probleemloos binnen, maar op de pc kan ik dat nu ook. G4 is moeilijk te testen ivm slechte verbinding

Hmm.. tis dus geen reproduceerbaar probleem?
Das lastig...

Heb je thuis soms last van storingen in de router/wi-fi zelf of storing door de buren/slechte UTP kabel/iets met je moederbord?
Dat kunnen typisch random probleem zaken zijn.

je zult dus onafhankelijke testen moet doen.
Kun je een laptop of een pc'tje regelen en het daar thuis mee testen?
Tis toch een kwestie van uit sluiten, anders wordt het schieten met hagel... das niet bepaald effectief.

Ik heb 2 oude laptops. Het enige internetprobleem wat ik al lange tijd heb is dat de YouTube verbinding vaak opnieuw ingesteld moet worden. Ik bedoel YouTube op de tv.

Met een oude win 7 laptop en ms 11 lukt het prima via wifi

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmmm... alle updates gedaan ook van plugins en zo?

Of ...zijn ze zo traag dat het inloggen te traag wordt en dat als een fout wordt gezien door de site?
Dus ff testen met een beter systeem zou iets kunnen zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan