inlog probleem gmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronaldz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 dec 2015
hallo,
ik heb een gmailaccount waarvan ik het wachtwoord niet meer weet.
als ik de handleiding van google langs loop kom ik er ook niet uit: het telefoon nr dat ik ter verificatie heb opgegeven bestaat niet meer, idem voor een ander emailadres; ik heb een andere provider nu. Vervolgens kom ik de laatste verificatie waarbij google enkele vragen stelt om te checken om jij het echt bet zoals: wanneer heb je de gmail account voor het laatste gebruikt, wanneer he je de gmail adres aangemakt etc.. Uiteindelijk krijg ik een negatief bericht dat mijn antwoorden niet matchen met de informatie van google...
Het help spoor van google loopt nu ten einde...
Ook heb ik geprobeerd de account te verwijderen. maar dan moet ik de fabrieksinstellingen instellen op mijn mobiel.
Wie kan mij hierbij helpen?

Als je wel het vorige wachtwoord weet kun je het met het vorige wachtwoord proberen, mits je tenminste 5 dagen niet hebt ingelogd

Je kunt dit proberen als je dat nog niet gedaan hebt:
https://www.google.com/accounts/recovery/skt

Maar anders zal het lastig worden. Geen geldig telefoonnummer, geen geldig herstel email en ook de andere info fout, dan gaat Google er vanuit dat je het account probeert te hacken en zul je met bewijs van het tegendeel moeten komen.

Hoi ronaldz

Anders hier heb je ook zeer handige programmatjes ( allemaal gratis ! ) via welke je ook wachtwoord achterhalen kan zo jouw GMail wachtwoord ook ! :D

Kijk en probeer maar meteen als je dat wil ==>> KLIK HIER ! <<== Kijk bijv. bij Mail PassView maar heb je andere ook dat ze helpen kunnen als je maar mee werken weet :D

Laatst bewerkt:
Gaat niet op voor Webbased mail Royonix

Ik snap niet wat je mee bedoel ?:( ?

Maar daar staat zo toch :(

Citaat: zei:
Mail PassView can also recover the passwords of Web-based email accounts (HotMail, Yahoo!, Gmail), if you use the associated programs of these accounts.
=====
Mail PassView kan ook herstellen de wachtwoorden van Web-based e-mailaccounts (HotMail, Yahoo!, Gmail), als u de bijbehorende programma's van deze accounts gebruiken.

Gmail Notifier application TS gebruikt toch ? anders hoe kan je weten dat je G-mail post hebt :( ?
Dus ALS TS die misschien en wel gebruikt, dan Mail PassView kan evt. ( of zeker ! ) wel helpen ..

Laatst bewerkt:
ik heb het programma mailpassview geinstalleerd en het vindt meteen mijn outlook paswoords.
hoe kan ik nu de gmail password achterhalen?

hoi ronaldz

Maar hoe jij G-Mail post gecontroleerd hebt ?? :( heb jij dus op PC dat niet via Gmail Notifier gedaan ? :(

Anders zonder dat je Gmail Notifier op PC hebt gebruikt, weet niet hoe dit zal moeten :( .... hoop ik dat jij op je mobiel deze link gebruikt heb ? ==>> KLIK HIER

Ik denkt ook nog dat je via die boven weg eerder jouw wachtwoord terug kan hebben als jij opnieuw een andere maken zou, makkelijker is andere via die weg wachtwoord maken dan ouwe achterhalen ...:(

Tenslotte Gmail Notifieer is niet gratis ...toch ? weinig mensen weten ze dat je i.p.v. standaard Gmail Notifieer ook een handige app ( op PC dus ! ) onder de naam POP Peeper NL versie ook beschikbaar is ! ( gratis versie gebruik je levens lang als je dat wil ! ) gebruiken kan , dat is voldoende voor alle mogelijke bestaande e-mail accounts zo G-Mail ook ! omdat je via POP Peeper mail notifieer instellen en gebruiken kan ...

Zodra je een notifieer ergens voor een mail account gebruikt, meteen met of via Mail PassView kan je een vergeten of verloren wachtwoord met een muisklik achterhalen enz..
:D Conclusie is dus .... gebruik maar ALTIJD voor alle mogelijke post of mail-accounts een mail-notifieer !

Zonder een mail-notifieer kan je ( als je niet anders kan ! ) alleen maar of andere account maken of je moet andere wachtwoord maken, in beide gevallen raak je evt. uit jouw oude account veel kwijt i.v.m. bewaarde'n notificaties adressen enz..etc.. en veel meer nog !

Laatst bewerkt:
Ik weet niet waar ik dit kan zetten ,daarom doe ik het hier maar. Let op voor emailadres crackhack044. Deze is nep. Vraagt veel geld en laat dan niets meer van zich horen. Zie ook de site https://hackeraangeboden.wordpress.com/author/crackhack044/. Deze is niet correct. Geld verdienen door geld van mensen te vragen. Een vriendin van mij heeft dit voor had en daarbij wou ik het op het internet plaatsen. Mensen die nu zijn naam in tikken, zullen dit bericht lezen. Is het mogelijk om dit massaal te delen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan