Inlog problemen nieuwe Chello internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Vandaag is een monteur langsgeweest om mijn internetverbinding te realiseren in mijn nieuwe woning. Alles goed gegaan totdat ik moest inloggen in het speciale aanmeldscherm van Chello. Het opgegeven wachtwoord en password op het papier van Chello klopte niet, verschillende keren geprobeerd maar niet werken he...
Ik Chello gebeld, ja zeggen ze, er is een probleempje, we hebben wel de verhuizing van uw UPC Digital in ons systeem maar van Chello Internet nog niet dus dat moet opnieuw gebeuren. Ze hebben toen mijn telefoonnummer genoteerd en het zou deze middag nog in orde worden gemaakt. Nu, vrijdag avond 23.20 moeten ze nog steeds bellen....
Iemand ervaring met hetzelfde probleem wat ik heb en hoelang kan zo iets duren?
Alvast dank.

Ervaring met chello?
7 dagen zonder email gezeten, omdat de heren hadden besloten mijn account te wijzigen. (had wel internet, maar bestond niet als klant)
Pas toen ik echt onwijs lelijk tegen ze ging doen, was het probleem in een kwartier verholpen.

Nieuwe modem gekregen, moest je jezelf opnieuw aanloggen, staat daar nog oude modem... Oeps even vergeten meneer sorry..

De ervaring leert mij dat wanneer je op de chello helpdesk ben aangewezen je het 1 of 2 keer op een normale beleefde manier moet vragen.
Als zij hun afspraken niet nakomen, kan en mag je van mij heel hoog van de toren blazen, waarna het heel vaak snel kan worden opgelost.

ps, hoe internet je nou?

Het terugbellen kan je lang op wachten.
Je zult nu even zelf moeten bellen en vragen naar de 2e lijn ( zoals dat daar heet > techneuten ) en deze kunnen precies jouw gegevens boven water halen.
Ook met dat speciale scherm van Chello zorgen zij dat je weer verbinding krijgt.
( Vertel er even bij dat je dus zelf belt omdat je niet zoals belooft wordt teruggebelt, worden ze namelijk iets activer )

Ik ben ze nu even te slim afgeweest daar. Ik gebruik nu even de acount van mijn ouders. Mijn ouders internetten toch niet en dit werkt ook hebben ze me zelf van de helpdesk verteld. Alleen moet als ik straks mijn eigen account weer heb even omgezet worden. Ben dus nog steeds niet teruggebeld. Maar heb dat net dus weer even gedaan en ze hadden het bekende verhaaltje van "ze zijn er mee bezig', 'het ligt bij een andere afdeling' 'uw wordt gebeld'....nou not dus he...
Toen heb ik ze dus voorgesteld om maar even in te loggen via het account van mijn ouders.
Ben gisteren wel even pissig geworden en dat gozertje kwakte zo de hoorn er op. Terwijl het goddomme hun schuld is. Hun hebben die fout gemaakt, niet ik! Ik mag zeker niet zeuren van hun, en dan kwakken ze de hoorn er zo maar op. Stumpers. Dit moet niet te vaak gaan gebeuren anders ben ik daar binnen een mum weer weg en stap ik over op ADSL....it's up to them...

wel een beetje pissig geweest en medewerker gooide de hoorn erop...

let op hoe je het zegt... met krachttermen etc bereik je helemaal niets. Ik heb ook vrij veel telefoonverkeer via mijn werk, maar als mensen mij voor alles wat lelijk is uitmaken verbreek ik ook de verbinding, nadat ik heb gezegd dat ik er niet van gediend ben.

Gratis tip van Arie,
blijf hoe boos je ook bent, beleefd...... probeer juist begrip te krijgen. Des te sneller zullen ze je probleem te proberen te fixen.

En je dreigement "anders ga ik naar een ander" daar liggen ze niet wakker van.
Ik verbind meestal dat soort klanten direkt door naar de juiste afdeling die daar overgaat;)

Geplaatst door Stigter
wel een beetje pissig geweest en medewerker gooide de hoorn erop...

let op hoe je het zegt... met krachttermen etc bereik je helemaal niets. Ik heb ook vrij veel telefoonverkeer via mijn werk, maar als mensen mij voor alles wat lelijk is uitmaken verbreek ik ook de verbinding, nadat ik heb gezegd dat ik er niet van gediend ben.

Gratis tip van Arie,
blijf hoe boos je ook bent, beleefd...... probeer juist begrip te krijgen. Des te sneller zullen ze je probleem te proberen te fixen.

En je dreigement "anders ga ik naar een ander" daar liggen ze niet wakker van.
Ik verbind meestal dat soort klanten direkt door naar de juiste afdeling die daar overgaat;)

Ben zeker beleefd geweest en heb dat gozertje niet voor alles en nog wat uitgemaakt. Heb ook niet gezegd dat ik een andere provider zou gaan zoeken, dat zei ik nu alleen even hier.
Maar heb ze wel duidelijk gemaakt dat ik daar even pissig om werd. Ook zei die 'joop' dat het wel tot maandag kon duren omdat die afdeling, afdeling acountmanagement (?) niet werkt in het weekend. De eerste keer dat ik belde zou het vrijdagmiddag opgelost zou zijn. Toen ik later in de middag belde zou het binnen 24 uur opgelost zij. En die laatste, tegen wie ik pissig werd, zou het dus na het weekend wel eens opgelost kunnen zijn...
Blijkbaar werken ze flink langs elkaar heen daar terwijl mijn probleem in hun computersysteem staat met het hele verhaal erbij...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan