Vandaag is een monteur langsgeweest om mijn internetverbinding te realiseren in mijn nieuwe woning. Alles goed gegaan totdat ik moest inloggen in het speciale aanmeldscherm van Chello. Het opgegeven wachtwoord en password op het papier van Chello klopte niet, verschillende keren geprobeerd maar niet werken he...
Ik Chello gebeld, ja zeggen ze, er is een probleempje, we hebben wel de verhuizing van uw UPC Digital in ons systeem maar van Chello Internet nog niet dus dat moet opnieuw gebeuren. Ze hebben toen mijn telefoonnummer genoteerd en het zou deze middag nog in orde worden gemaakt. Nu, vrijdag avond 23.20 moeten ze nog steeds bellen....
Iemand ervaring met hetzelfde probleem wat ik heb en hoelang kan zo iets duren?
Alvast dank.
Ik Chello gebeld, ja zeggen ze, er is een probleempje, we hebben wel de verhuizing van uw UPC Digital in ons systeem maar van Chello Internet nog niet dus dat moet opnieuw gebeuren. Ze hebben toen mijn telefoonnummer genoteerd en het zou deze middag nog in orde worden gemaakt. Nu, vrijdag avond 23.20 moeten ze nog steeds bellen....
Iemand ervaring met hetzelfde probleem wat ik heb en hoelang kan zo iets duren?
Alvast dank.