Inlog script maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

leutjebreedbek

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2009
Hallo allemaal.

zoals de vraag al wel zegt, ik zoek een inlog script voor mijn site,

maar dan het liefst een script [ik weet niet of het er is en welke programmmeertaal het is] waarbij ik een mailtje krijg en dan zie wie diegene is en dat ik dan bepaal of diegene een ww en inlognaam krijgt, zodat ik weet wie er in komen en niet mensen die er niet bevoegd voor mogen/moeten zijn

hopelijk kan iemand mij opweg helpen

alvast bedankt:D

mvg
Leutjebreedbek

Tot welke platformen heb je beschikking?

Als je met asp.NET het een en ander wilt hebben dan kan ik je wel het een en ander sturen. Ik doe dat soort dingen bijna dagelijks.

mvg
Corstian

Hoi:D

bedankt voor je reactie,

nou ik zal je eerlijk vertellen veel verstand heb ik er niet van en werk dus ook mede daarom met 'web page maker' maar daar kan ik elke script code in zetten, de website waar het voor gaat is:"http://speeltuinradio.webuda.com/ [ ik weet het het werkt nog niet echt maar daar heb ik ook een vraag over lopen,] maar dat mensen eigenlijk die 'niks te zoeken hebben' alleen de index pagina [home] kunnen zien en contact en dat je bij radio je moet inloggen

verder maakt mij het niet uit waar het er bij is, beter iets als niets

Ahhh super dat je gelijk zoveel werk ervoor wilt doen! klein vraagje hoor;$ ik ben er namelijk totaal een leek mee met dit soort dingen. als ik die code in een script code verwerk zie ik het nog gewoon in de site, en doet het niks, waar moet ik hem dan precies maken/???

Klopt, het is ook vb code. Iets dat niet zal werken in php als je dat gebruikt. Ik zal morgen wel even kijken of ik iets in het geheel voor je in elkaar kan flansen.

Hmmm, Oke, heb nog even in WPM gekeken maar zie daar ook niet iets waar ik een visual basic code in kan zetten.. , ja nouwja. als je wilt graag:D maar als het teveel moeite is of uiteindelijk niet wil of dergelijk maakt het ook niet uit hoor, vindt t allang mooi dat je me zo goed/graag wilt helpen!:D

Ik ben nu mn blog systeem aan het afmaken. Als je even kunt kijken of de server waar je op draait ook asp.NET ondersteunt dan zal ik deze week kijken of ik iets in elkaar kan flansen. Vanmiddag gaat niet lukken omdat ik bij moet springen bij de supermarkt. Als je host geen asp.NET ondersteunt moet je even op internet zoeken naar een gratis host en die installeren.

mvg
Corstian

Hoi,, ik zit nu te kijken ik heb m gehost met een gratis account van 000webhost, maar zoals ik daar kan zien ondersteund die geen asp.NET,

Oke, ik zal er even naar zoeken, maar een gratis host met asp.net? ik weet er zo geen 1 maar ik struin google even af

en doe maar rustig aan qua mij helpen hoor! ik vindt het super dat je zo goed mij wilt helpen en het 'gewone leven' gaat ook door;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan