Inlog script om verslag aan site toe te voegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dietergeldhof

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 aug 2010
Hey

Ik ben een website aan het maken voor een vereniging (liefhebbersvoetbal) waar ik in zit. Nu zou ik graag op mijn site een inlogmenu hebben die de persoon zou door verwijzen naar een andere pagina. Op die pagina zou de persoon zijn verslag (van de match) kunnen schrijven en toevoegen aan een bepaalde htm pagina van de site.

Kan er iemand mij op de juiste baan helpen aub. heb al wat gegoogled maar kan nie echt iets terugvinden.

Tnx

Dieter

Je kunt een CMS downloaden, dat heeft dit soort functies er wel in zitten.

Als je zelf iets wilt maken, heb je een klein stukje SQL nodig (een kleine database met users en verslagen)

Dan heb je een paar forms nodig; iig eentje om in te loggen (bij inloggen controleer je de opgegeven data in de database, en daarna geef je de user een Session met zijn ID erin zodat je weet wie hij is) en eentje om verslagen te uploaden (als de user ingelogd is laat je hem dat zien, en je kunt gewoon zijn opgegeven informatie met een INSERT query in de database plaatsen)

Registratie is optioneel; dat kun je ook met de hand doen.

Heb je al eerder met PHP/SQL gewerkt?

Frats,

Sorry voor mijn late reactie. Dank u om mij op de goeie weg te helpen! Ik heb zelf nog geen php/SQL geschreven of gebruikt.
Mijn enige ervaring is eens een guestbook downloaden , settings.php aanpassen en op de website plaatsen. Is er geen kant-en-klaar oplossing die ik kan downloaden en aanpassen? Ik heb al eens zitten googlen en heb deze site gevonden http://ez.no/ezpublish . Kga eens kijken of ik deze kan gebruiken voor mijn site. Andere voorstellen??

Mvg Dieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan